Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Zagreb ZG Vijesti

Kaos na taksi-tržištu – voze bez licencije, prijave...

"Nelojalna konkurencija, rad na crno i siva ekonomija kod taksiranja" naziv je nedavno održanog okruglog stola
04. veljače 2013. u 19:12 10 komentara 221 prikaza
taxi (1)
Foto: Patrik Macek/PIXSELL

Neprijavljeni vozači, rad bez licencije, rad s više vozila od onih za koje su izdane dozvole kao i podatak da taksiraju vozači bez odgovarajuće stručne spreme te oni u mirovini – samo su neki od problema koji vladaju na zagrebačkom taksi-tržištu. A te probleme članovi udruženja Radio Taxi iznijeli su pred predstavnike Ministarstva prometa i inspekciju rada na nedavno održanom okruglom stolu u Obrtničkoj komori Zagreb na temu "Nelojalna konkurencija, rad na crno i siva ekonomija kod taksiranja".

– Svi peru ruke i pravdaju se da nemaju instrumente da uvedu reda, ali netko mora nešto učiniti. Nije riječ o tome da tražimo beneficije, nego da svi igramo po istim pravilima jer nas takvi uništavaju – kazao je Željko Petković, predsjednik udruženja. Dodao je da su od nadležnog ministarstva zatražili da se taksi-djelatnost uredi posebnim zakonom ili uredbom.

– Obećano je da će se stvari uskoro posložiti, ali se bojimo da bi se do tada mnoge sadašnje nepravilnosti mogle ozakoniti – smatra Petković. 

>> Još se ne zna koliko će se taksi-dozvola podijeliti

Indira Levak
dodjela MAC nagrade
Srpski mediji raspisali se o Indiri: 'Pojavila se gotovo gola, sve oči su bile na njoj'
HS kožnu bolest
Hidradenitis suppurativa
Bolesnici koji imaju HS kožnu bolest često pate od depresije i anksioznosti, a najbitnije je bolest prepoznati na vrijeme
  • DrGonzo:

    Kad god čujem izraz "nelojalna konkurencija" znam da to postojeći sudionici na tržištu traže od Države da ih zaštiti od onih koji tek ulaze, a nauštrb korisnika. Ako je konkurencija korisna i rezultira boljom uslugom i/ili nizim cijenama, zašto bismo ... prikaži još! je onda htjeli ograničavati? Slažem se da treba novi zakon - neka taksira tko god hoće, bez dodjeljivanja licenci (samo uz registraciju zbog poreza), pa neka onda slobodno tržište odluči tko zaslužje opstati a tko ne i neka potrošači imaju najbolju i najjeftiniju moguću uslugu. To bi u red dovelo ne samo Taksi tržište nego i javni prijevoz jer kada bi cijena taksija bila jednaka ili manja cijeni tramvajske karte i kada bi taksija bilo dovoljno da zadovolji takav porast potražnje, tko bi se još vozio javnim prijevozom ili čak vlastitim automobilom? Jednim potezom bi se riješio problem prometa u gradu, problem previsoke cijene javnog prijevoza i veliki dio problema nezaposlenosti...

  • vugi99:

    Dr Gonzo sve je to ok kaj ste napisali, pa grad je digao kredit za tramvaje oko 2 miljarde kuna i jednostavno ako dopuste vise taxija na trzistu logicno je da ce padati cijene taxi prijevoza i ko ce se ... prikaži još!e voziti tramvajem ili busom moraju zastititi svoja ulaganja

  • Novinar:

    Možda je kaos, ali za korisnike je sve jeftinije i jednostavnije. Više ne moraš ni trošiti novac na poziv, samo ga zaustaviš na cesti.