Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 2
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
radio taxi
Povratak na članak

Kaos na taksi-tržištu – voze bez licencije, prijave...

"Nelojalna konkurencija, rad na crno i siva ekonomija kod taksiranja" naziv je nedavno održanog okruglog stola

Komentari 10

NO
Novinar
20:19 04.02.2013.

Možda je kaos, ali za korisnike je sve jeftinije i jednostavnije. Više ne moraš ni trošiti novac na poziv, samo ga zaustaviš na cesti.

VL
DR
DrGonzo
21:24 04.02.2013.

Kad god čujem izraz "nelojalna konkurencija" znam da to postojeći sudionici na tržištu traže od Države da ih zaštiti od onih koji tek ulaze, a nauštrb korisnika. Ako je konkurencija korisna i rezultira boljom uslugom i/ili nizim cijenama, zašto bismo je onda htjeli ograničavati? Slažem se da treba novi zakon - neka taksira tko god hoće, bez dodjeljivanja licenci (samo uz registraciju zbog poreza), pa neka onda slobodno tržište odluči tko zaslužje opstati a tko ne i neka potrošači imaju najbolju i najjeftiniju moguću uslugu. To bi u red dovelo ne samo Taksi tržište nego i javni prijevoz jer kada bi cijena taksija bila jednaka ili manja cijeni tramvajske karte i kada bi taksija bilo dovoljno da zadovolji takav porast potražnje, tko bi se još vozio javnim prijevozom ili čak vlastitim automobilom? Jednim potezom bi se riješio problem prometa u gradu, problem previsoke cijene javnog prijevoza i veliki dio problema nezaposlenosti...

VL
VU
vugi99
07:10 05.02.2013.

Dr Gonzo sve je to ok kaj ste napisali, pa grad je digao kredit za tramvaje oko 2 miljarde kuna i jednostavno ako dopuste vise taxija na trzistu logicno je da ce padati cijene taxi prijevoza i ko ce see voziti tramvajem ili busom moraju zastititi svoja ulaganja

VL
BE
belbezub
08:14 05.02.2013.

@DrGonzo apsolutno glupost, jer po tebi ispada da bi svaki građanin trebao imati praktički privatnog vozača koji će ga voziti po gradu jeftiniji od gradskog prijevoza? Da mi je znati zašto onda tvrkte vozače i veleposlanstva plaćaju po 7000,00 knkn mjesečno i više. Apsolutna glupost o ponudi i potražnji..... jer ponuda je i onako sada po svim pokazateljima prevelika za grad od nepunih 800.000 stanovnika (ne radno aktivnog stanovnistva, vec ukupno). Pogledaj malo omjere kako su uređeni u svim zapadnim državama, koliko stanovnika u prosjeku na jedno vozilo, i to je dovoljan pokazatelj da smo već daleko premašili te brojke. Takvo stanje je neodrživo (zato nam je i Zubak, koji je imao visoku kvalitetu otišao, jer je skužio koje njesra vlada ovdje). Definitivno treba urediti tržište, da nemoze taksirati tko god pozeli, vec da se moraju ispuniti uvjeti kakve su morali ispuniti svi u prošlosti. Ponavljam to ne znači da ikoga treba izbaciti iz grada. No potpuno je neprihvatljivo da Cammeo ima u jednom gradu zvanom Sveta Nedjelja registrirano 100-ak vozila, koja cijeli dan rade po gradu Zagrebu. (pošto je kvota za Zagreb daleko nadmašio)

VL
CI
cibetka
15:38 05.02.2013.

Pa najbolje ukinuti zanimanja i kvalifikacije u svemu i uvesti totalni kaos pa da bude kao u onoj pjesmici :" Tamo svako radi ono šta hoće, tamo raste svako voće!" To je onda pravna država.

VL
BU
burza
16:21 05.02.2013.

To je hrvatski jal uglavno da je meni dobro. Vozim se jeftino .Onda ukinimo ZET jer je rupa bez dna pa neka voze taxiji i njih subvencirajte. Zašto trošiti na školstvo kad neki zagovaraju da svi mogu raditi sve bezz škole .Ajdmo onda svi za menađere novinare doktore i naravno gradonačelnike

VL
Avatar Vucibatina
Vucibatina
16:28 05.02.2013.

Jeee...... TAXI pješačite !

VL
DR
DrGonzo
18:39 05.02.2013.

@belzebub Ništa po meni ne ispada. Tako funkcioniraju slobodna tržišta. Ako bi svatko mogao taksirati s vlastitim automobilom, bez potrebe za licencom koja ionako sluzi iskljucivo kao metoda ogranicavanja konkurencije, onda bi s vremenom cijena taksi usluge pala na najnizuu isplativu razinu uz rast kvalitete usluge. Razlog tome je sto je slobodno trziste je zapravo najgori moguci scenarij za poduzetnika (i najbolji moguci za potrosaca) jer s vremenom i ulaskom konkurencije profiti svih konkurenata na trzistu gravitiraju prema 0. Da bi bili bolji od konkurencije, odn. da bi se odrzali, poduzetnici su prisiljeni konstantno poboljsavati uslugu i/ili spustati cijenu. To naravno ne odgovara uhljebljenim interesima pa onda lobiraju za licence i slicne nakaradne metode kojima Drzava "štiti" od konkurencije a zapravo osuđuje potrošača na skupu i lošu uslugu. Pogledajte samo kako je kvaliteta usluge porasla a cijena pala kada je u zadnjem valu broj licenci podignut samo za 50tak %... Zamislite da licenci uopce nema, da taksirati moze tko god hoce, kakva bi tek onda promjena nastupila.

VL
DE
deda58
23:40 05.02.2013.

DrGonzo je napisao/la: Ništa po meni ne ispada. Tako funkcioniraju slobodna tržišta. ---------------------------------------------------------- Slobodno trziste funkcionira do odredjene granice, ali poslije tuga pada kvaliteta usluge. Kada nebi bilo pravila, svatko bi mogao otvoriti ambulantu i "lijeciti"ljude, mogao bi postaviti standnd ispred Konzumove prodavaone itd. Mislis da ce te netko voziti od Dubrave do Crnomerca za cijenu tramvajske karte?

VL
Avatar Byker
Byker
07:43 06.02.2013.

Naravno da voze na crno kad nekima od njh grad još nije dao dozvole koje su trebali dobit još u desetom mjesecu prošle godine!! Ne znam zakaj te dozvoje još nisu podjeljene ali je očito da u gradskom poglavarstvu nekaj ne štima odnosno netko ne radi svoj posao za koji je i te kako dobro plačen!! S druge strane ovi ljudi koji rade "na crno" su prisiljeni tako raditi jer doma nemaju za kruh a i računi dolaze uredno svaki mjesec bez obzira radili oni ili ne!!

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.