Naslovnica Zagreb ZG Vijesti

Dinko Bilić: U proračunu za 2015. nema novca za gradnju rotora

Predviđen je samo novac za tehničku dokumentaciju, a ove godine mogle bi biti riješene lokacijska i građevinska dozvola
25. veljače 2015. u 13:00 5 komentara 4701 prikaza
21.02.2009.,Zagreb - Zagreb iz zraka ,rotor -  novi zagreb  Photo: Marko Lukunic/Vecernji list
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL

Od početka gradnje rotora Avenija Dubrovnik – Jadranska avenija ove godine neće biti ništa! Demantirao je pročelnik za izgradnju Dinko Bilić tako najave predsjednika Gradske skupštine Darinka Kosora, koji je kao dva realna projekta naveo početak radova na rotoru na ljeto ove godine te rješavanje imovinskih problema u slučaju žičare na Sljemenu do kraja ove godine, kako bi gradnja počela iduće.

– Izgradnja rotora nije u proračunu koji je u Skupštini usvojen prije koji mjesec. Predviđena su sredstva za tehničku dokumentaciju, ne za izgradnju – kazao je Bilić koji očekuje da će ove godine biti riješene lokacijska i građevinska dozvola. – Natječaj za izvođače i početak radova može biti iduće godine ako se za to predvide sredstva u proračunu – kazao je Bilić.

Grad je krajem 2014. raspisao natječaj za izradu glavnih i izvedbenih projekata rekonstrukcije dviju avenija s uređenjem rotora koji ih spaja. Izrada projekata Grad će stajati 6,2 milijuna kuna plus PDV, a vrijednost radova procjenjuje se između 150 i 200 milijuna kuna.

>>Vlasnike zemljišta treba izvlastiti i izgraditi sljemensku žičaru do 2017.

Goran Jančo je za svog partnera odabrao Croatia osiguranje
Recept za uspjeh
Vlasnik najmodernije farme svinja: Godišnje uzgojim 6000 svinja. Poduzeo sam sve da ih zaštitim

A1 izdvaja za Vas

  • 2Xgeneral:

    tko je uopće projektirao i odobrio sadašnji rotor trebao bi krivično odgovarati!!! vjerojatno ti likovi nikad anisu vidjeli rotore u drugim zemljama ( Francuska, Engleska ) rotori se grade barem metar dva "dublje" od ostalih priključnih cesta kako bi se ... prikaži još! imao pregled toka i cirkulacije automobila. na zagrebački se moraš penjati da bi došao na njega a nemaš uopće pojma kakvo je saobračajno "stanje" na njemu! no u našoj zemlji sve je moguće. najjeftinije rješenje je spustiti rotor u nivo a nadvožnjakom povezati istok i zapad iznad rotora. kopanje podvožnjaka suludo obzirom na blizinu save a znajući naše "stručnjake" to bi bilo jezero 9 mjeseci godišnje!

  • Deleted user:

    Nemojte biti tako strogi! Na rotoru se stalno radi. Evo, baš sada zamjenjuje se 20 metara zaštiten ograde središnjeg kruga, koja je temeljito nastradala u nesreći u ponedjeljak u noći. Samo me zanima da li se račun šalje učesnicima nesreće?

  • blueriver:

    Ni vise od 100 nesreca godisnje nije bilo dovoljno gradskoj upravi da odvoji novac za rekonstrukciju ovog rotora koji spada u najgora prometna rjesenja grada Zagreba.