Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 182
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PREDIZBORNO VRIJEME Iako će glasači na birališta tek potkraj godine, čelnici političkih stranaka već su počeli obijati pragove i derati cipele u potrazi za glasovima

Političari već za utrku spremni

hrv_politicari_tx.jpg
import
27.01.2007.
u 17:23

Političari su u ovu godinu zagazili žustro, odlučno i s namjerom da na svaki način osvoje sve one koji još nisu načistu kome će dati svoj glas kad dođe vrijeme izbora. Špartaju Lijepom našom uzduž i poprijeko do te mjere da su se nekima već i cipele izlizale. Na put su krenuli osvježeni, izglancanih lica nakon posjeta estetičarima i kozmetičarima, potkovani uputama kako, koliko i kome govoriti vještinom stečenom na treninzima javnih nastupa.

Politička elita trebala bi  najavljuju stranke  nositi personalizirane kampanje u kojima bi se koristili najjačim adutima  prvim ešalonom političara. Iako se čini da su led probili pravaši, koji su ključ pronašli u Izraelu, haenesovci već tjednima osvajaju zemlju  korak po korak, od vrata do vrata  Vesna Pusić Zagreb, a Radimir Čačić ostatak zemlje.

Prepolovljen dijetom, župan Čačić punom parom tutnji kroz mjesta s više od 2000 glasača, posjećuje tvrtke, razgovara s nevladinim udrugama, drži predavanja menadžmentu... Putuje u oslikanom kombiju s porukom "Čačić", "A1  jedan čovjek čini razliku" i "Vrijeme je za posao". I, pokazuju ankete  dobro mu ide!

Pravaši ne žele, kažu, zaostajati u političkom marketingu pa u kampanji namjeravaju preskočiti najjače  HDZ i SDP. Izraelci će, smatraju pravaši, biti posve objektivni, što znači da će istaknuti ono najbolje i kampanjom u američkom stilu  bučnom i raskošnom  odvesti ih do pobjede.

U prvom planu
DC na sitno ali uporno "žulja" velike stranke.
 Ako je netko mislio da ću pokleknuti i odustati, prevario se. Iznenađenje ih tek čeka  najavljuje predsjednica stranke Vesna Škare-Ožbolt.
I njihova će kampanja biti personalizirana, no predsjednica ne želi otkriti tko će, osim nje, biti aduti na koje će stranka zaigrati. Na svom imidžu nije spremna, kaže, više ništa raditi jer je njime zadovoljna. Neće mijenjati ni svoje čvrste političke stavove.

 Imam kičmu, to sam ja. Ako je izgubim, otići ću  poručuje predsjednica DC-a, lik koje će glasači moći vidjeti na autobusu, ali, dodaje, u društvu ostalih kandidata.

Pravi trenutak
U HDZ-u kažu: "Kampanja u Hrvatskoj nije počela!" Kad za to dođe vrijeme, poručuju, kao i svaka velika stranka, znat će odgovoriti oporbi, koja zbunjuje građane. Kad dođe trenutak, HDZ će predstaviti svoj izborni program, poručili su kratko.
Ni SDP nije, kažu, počeo kampanju.
 U kampanju visoke vidljivosti, tj. kratku i žestoku, namjeravamo krenuti u jesen pa se pitanjima proračuna, suradnika, vizualnog identiteta i slogana još nismo bavili  objašnjavaju kreatori kampanje.

Dosadašnji skupovi organizirani su pod geslom "Hrvatska treba promjene", a esdepeovci se, kažu, žele što kvalitetnije povezati s građanima putem programa za aktiviste "Obuka za pobjedu!", za koji su angažirali suradnike iz Velike Britanije, The Campaign Company iz Londona.

 Ne želimo kampanju povezivati samo uz najviše dužnosnike stranke  poručuje predsjednica liberala Đurđa Adlešić te nastavlja:
 Želimo pokazati da imamo članstvo, i to i te kakvo članstvo, s kojim računamo. Naši su aduti ono što rijetko koja stranka ima, jaki ljudi u malim sredinama. To su načelnici i gradonačelnici koji na svim izborima imaju vrlo visok postotak glasova  Srećko Papac, Krešo Žmegač, načelnike iz Samobora, Imotskog, Sinja...

 Namjeravamo pristupiti kao prijatelji, ponuditi im pomoć, a ne dolaziti poput glumaca i svisoka im soliti pamet  kaže Đ. Adlešić.
Seljacima ne treba uljepšavanje.

Zaštitni znak
HSS je definirao izborni stožer na razini zemlje.
Predsjednike izbornih stožera i nositelje programa čekaju seminari na kojima će uvježbavati javne nastupe.
 Dijete, uljepšavanja ili plastične operacije našim kandidatima nisu potrebni jer će se haesesovci pokazati onakvima kakvi jesu  iskreni i prirodni  kaže jedan od kreatora kampanje Nenad Matić.

 Želimo da naš program "Preporod hrvatskog sela", koji je već razrađen, bude kvalitetno predstavljen pa smo se posvetili tome da naši članovi  a počeli smo s agronomima, veterinarima i šumarima  budu "potkovani" kako bi ga mogli kvalitetno predstaviti. Informacije imaju, a sada uče kako ih predstaviti glasačima. Čelnici stranke koji će medijski više istupati pohađaju tečajeve govorništva, ali isključivo domaćih konzultananta. Nemamo previše novca i ne želimo ga rasipati na skupe strane konzultante  domaće je domaće  objašnjava Matić. Otkriva nam kako je u pripremi kravata za članove, koja će ujedno biti i zaštitni znak "seljaka".

 IDS nema namjeru bitno mijenjati dosadašnji model pristupa glasačima. Sve se svodi na veliko obmanjivanje javnosti dok se ne dobije vlast, a onda se naglo mijenja retorika u posve neočekivanu smjeru. Sve nabrijano u kampanji pada u vodu, a IDS takav sigurno nije i neće biti  rezolutan je Damir Kajin.


HSS: Seminari govorništva

Još nismo razradili detalje poruka i same kampanje. Ono što je sigurno jest to da će kampanja biti terenska s velikom prisutnošću među građanima, a u neposrednom kontaktu naši kandidati tumačit će stajališta i programe HSS-a. Vodeći ljudi kampanje pohađat će seminare na kojima će izbrusiti javne nastupe i uskladiti stajališta.


SDP: Što bliže građanima

Naš glavni interes jest biti što bliže građanima, osluškivati njihove brige i probleme te pokušati također uza sudjelovanje građana pronaći učinkovita rješenja za bolji životni standard poslije izbora. Umjesto jednog, navodno šarmantnog autokrata okruženog nestručnjacima u strahu za svoje fotelje, nudimo kompetentnost SDP-ova tima stručnih i s građanima povezanih političara.


HSP: Izraelski konzultanti

Izraelski konzultanti HSP-ove kampanje zamislili su agresivnu, glasnu i raskošnu kampanju u američkome stilu. Takva je bila i svečana konvencija na kojoj su raskošno prikazani veleplakati, pjevalo se, pljeskalo, a raspjevao se i predsjednik stranke Anto Đapić koji je, priznaje, prihvatio čak osamdeset posto savjeta koje su mu dali kreatori njegovog novog imidža.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije

Kupnja

Pretplata