Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 113
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
17.07.2025. u 09:07

Promoviraju li tako i hrvatske proizvode među hrvatskim potrošačima u Njemačkoj?

Ako je cilj marketinške kampanje da se o njoj priča, onda je Kaufland uspio s "multikulturalnim" plakatima na azijskim jezicima. Izazvali su reakcije, a Domovinski pokret i na prijavu Državnom inspektoratu plakata koji je dominantno na hindskom jeziku. Kaufland tumači da se njihova kampanja odnosi na proširenje asortimana azijskim proizvodima. Promoviraju li tako i hrvatske proizvode među hrvatskim potrošačima u Njemačkoj? Zašto tako ne reklamiraju njemačke proizvode za njemačke turiste, češke...? Zašto im je važno da se samo stranci iz Azije osjećaju kao doma i po cijenu povrede osjećaja građana kojima je stalo da strani radnici učine prvi integracijski korak i nauče jezik zemlje u kojoj žive?

Komentara 5

AN
antonelić
13:53 17.07.2025.

dr.f.t.: " sve za hrvatsku , hrvatsku za ništa ! "...

JA
Jatiser
13:12 17.07.2025.

Hrvati su ugrozena skupina desetljecima. Vlada kriminal i kapital

DU
Deleted user
10:53 17.07.2025.

Dobra definicija. Teritorij u službi kapitala, na kojem će, ako se ovako nastavi domorodci biti ugrožena vrsta.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije

Kupnja

Pretplata