Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 71
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
SJAJNI PORTUGALAC

Vrijednost Ronaldova brenda nikada nije bila veća, sve je bliže čudesnom iznosu!

Saudi Pro League - Al Nassr v Damac
Foto: Stringer/REUTERS
1/6
06.02.2025.
u 22:22

Prema istraživanju IPAM-a (Portugalski institut za administraciju i marketing), 'brend CR7' dosegao je rekordnu vrijednost od 850 milijuna eura 2025. godine.

Cristiano Ronaldo još je uvijek u potrazi za učinkom od 1.000 pogodaka, kao i postizanjem svoje 700. klupske pobjede, a izvan terena on nastavlja ispisivati povijest. Prema istraživanju IPAM-a (Portugalski institut za administraciju i marketing), 'brend CR7' dosegao je rekordnu vrijednost od 850 milijuna eura 2025. godine.

Prema studiji, ova vrijednost dolazi s kombinacijom 28 varijabli: prihod, mediji, društvene mreže, postignuća, društveni utjecaj i učinak. Svemu tome treba dodati i dio vlasništva Al-Nassra koji ima od obnove ugovora i čija vrijednost vrtoglavo raste.

"Utjecaj Cristiana Ronalda, izgrađen kroz impresivne rekorde, nadilazi četiri razine, prelazi poslovni svijet i doseže različite kutke svijeta. Opisana vrijednost odraz je globalnog brenda koji nadahnjuje, modelira ponašanja diljem svijeta, ima doseg i učestalost", objašnjava Ivan Martinho, profesor sportskog marketinga na ESPM-u.

U bilješci portugalskog Instituta za administraciju i marketing navodi se da Cristiano Ronaldo trenutačno zarađuje 200 milijuna eura godišnje u Al Nassru, plus više od 150 milijuna eura u reklamnim ugovorima s globalnim brendovima kao što su Nike, Tag Heuer i Louis Vuitton. Na društvenim mrežama Portugalac je postao najpraćenija javna osoba na svijetu, s više od milijardu pratitelja na svojim platformama.

- Cristiano Ronaldo ostaje na terenu i relevantan u svom kontekstu, ali s naslijeđem konsolidiranim transformacijama koje su se dogodile u drugima tijekom posljednjeg desetljeća. Promijenio je način na koji se mladi diljem svijeta pripremaju da postanu profesionalni sportaši, a to znači da se više ne doživljava kao jedan od nekoliko osobnih brendova sportaša, već kao brend, jedina referenca među nogometašima. Cristiano je izvan terena ono što je Pele bio na njemu. Onaj koji prekida svaku raspravu o usporedbama - kaže Thiago Freitas, COO Roc Nation Sports iz Brazila, sjevernoameričke tvrtke koja upravlja karijerama stotina sportaša.

Još jedna značajna činjenica koju navodi studija je da CR7 generira prosječno 22,3 milijuna novinskih članaka godišnje diljem svijeta, kao i još 187 milijuna godišnjih pretraživanja na Googleu. Također se spominje u 4. 000 knjiga na Amazonu i pojavljuje se u 63 000 znanstvenih članaka.

Ključne riječi

Komentara 1

Avatar Castro
Castro
08:51 07.02.2025.

Ovaj ako ovako nastavi i mene će prestići

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije

Kupnja

Pretplata