Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Lifestyle Gourmet

Četiri trika kako juhu pretvoriti u proteinsko jelo puno vlakana

Juha je odlično jelo za jesen ili zimu jer će vas zagrijati, a ako se od juhe želite najesti slijedite ova četiri trika kako biste duže vremena bili siti.
19. listopada 2019. u 07:00 0 komentara 2837 prikaza

Kada pojedemo juhu nekada se čini kao da je samo prošla kroz nas i organizam nas traži još hrane koja je konkretna, a onda često posežemo i za nezdravom hranom. No nemojte brinuti, uz ovih nekoliko trikova svoju ćete juhu pretvoriti u zasitno jelo nakon kojega nećete imati potrebu za grickanjem. Nutricionisti za Mind Body Green magazin donose četiri savjeta kako od juhe napraviti proteinsko jelo puno vlakana što je najbolja kombinacija za naš organizam. 

Dobro je znati Jedete previše slatkog? Možda jednostavno ne spavate dovoljno
 1. Izblendajte oljuštene sjemenke konoplje

 | Autor :
Oljuštene sjemenke konoplje odličan su izbor proteina na biljnoj bazi, a sadrže i amino kiseline i zdrave masnoće što je odlično za organizam. Ako radite kremastu juhu, ubacite sjemenke konoplje i izblendajte ih s povrtnim temeljcem ili mlijekom. Ako se možda pitate, to neće izmijeniti okus juhe. 

SLJUBI OVO Eksperimentirajte u kuhinji: Juha od luka s kavom i sirom
2. Ubacite zeleno povrće

 | Autor :
Znate li što se dogodi kada na dinstanje stavite ogromnu posudu zelenog povrća poput špinata? Pretvori se u tako malu količinu da se pitate gdje je nestala sva ta zelenjava. To je dobra vijest kada je u pitanju juha jer u nju možete staviti puno zelenog povrća koje je bogato vlaknima i koje će vas zasititi. 

HRSKAVO I UKUSNO Saznajte kako je sladoled dobio svoj kornet
3. Dodajte mahunarke 

 | Autor :
Mahunarke su odličan izvor proteina i vlakana, a ako niste znali, neke možete koristiti da biste zgusnuli jelo. Jedan primjer za to je bijeli grah čijim blendanjem možete dobiti gustu i kremastu strukturu juhe. Tu je i slanutak koji je također odličan dodatak juhama, ali i oljuštene sjemenke konoplje koje također pomažu za dobivanje na gustoći ako ih izblendate. 

PRONAŠLI RAZLOG Nakon obroka uvijek ste raspoloženi za nešto slatko? Znanost napokon otkrila koji je uzrok
4. Ne zaboravite na dodatke juhama 

 | Autor :
Dodaci pridonose boljem izgledu jela, ali imaju i psihološki efekt da ste pojeli više toga i mozak vam govori da biste trebali biti siti. Mozak vas u ovom slučaju ne vara jer dodavanjem namirnica koje su bogate masnoćama, proteinima i vlaknima zaista ćete biti siti. Juhi možete dodati kvinoju, piletinu, avokado, mrkvu, ciklu i slične namirnice. 

BAKA ZNA NAJBOLJE Tradicionalna kuhinja: Bakina pita sa šljivama

Po zeleno povrće i povrtne dodatke navratite na trešnjevački plac. 

 

Od polja do polica u 24 sata
Domaći proizvodi koji u najkraćem roku dolaze na police dućana kako bi mi imali svježe voće i povrće
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.