Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 81
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Tijekom 2006. zabilježeno je više od 1,2 milijuna posjeta poslovnoj tražilici www.wlw.hr, a putem nje pregledano je 9 milijuna stranica

Tražilica sa 25.000 tvrtki

Zvjezdan Čorbić, direktor WLW-a Hrvatske
import
03.04.2007.
u 14:41

Kako bi pružili točne i strukturirane informacije o 25.000 tvrtki i obrta, djelatnici WLW-a Hrvatska, kaže direktor Zvjezdan Čorbić, osobno kontaktiraju s velikim brojem njih. Zbog toga se godišnje održi 10.000 sastanaka s direktorima, vlasnicima poduzeća ili obrta te uspostavi više od 30.000 kontakata s tvrtkama putem službi telefonske prodaje i telemarketinga.

Tijekom 2006. zabilježeno je više od 1,2 milijuna posjeta poslovnoj tražilici www.wlw.hr, a putem nje pregledano je više od devet milijuna stranica. Samo je prošle godine korisnicima predstavljeno više od 12 milijuna poduzeća, a "isporučeno" je više od 2 milijuna besplatnih usluga hrvatskim gospodarstvenicima. Kakva je kvaliteta tih podataka, vidi se iz informacija da su od toga broja zainteresirani poduzetnici "otvorili" više od 750 tisuća profila tvrtki te više od 250 tisuća web stranica poduzeća.

Pretraživanjem preko naziva proizvoda, usluge ili, pak, naziva poduzeća, više od milijun puta zainteresirani su "kliknuli" na pronađeni proizvod i otišli na popis poduzeća. Korisnici su bili zainteresirani za konkretne kontakte s potencijalnim poslovnim partnerima, o čemu govori i podatak da su 22 tisuće puta ispisali ili pohranili popise poduzeća te ispisali ili spremili gotovo jednak broj profila poduzeća i poslali putem elektroničke pošte konkretne upite za nešto više od 25.000 poduzeća. Prema online istraživanju WLW-a, 96 posto korisnika poslovni su ljudi (direktori ili vlasnici poduzeća i obrta, profesionalci iz nabave, prodaje i marketinga).

Naravno, kaže Zvjezdan Čorbić, svima je jasno da pružanje tolikog raspona i broja usluga ne bi bilo moguće bez stalnog praćenja tehnologije. Lani je WLW ulagao u tehnološko osamostaljenje i razvoj domaće poslovne tražilice na internetu, Zvjezdan Čorbić najavio je i novi projekt WLW poslovna rješenja kojim će se, na poseban način, obuhvatiti proizvodi bankarskog sektora, osiguravateljskih kuća te svih institucija i poduzeća što se bave edukacijom gospodarstvenika.

Prošle je godine prihod tvrtke bio 1,2 milijuna eura, a kako kompanija živi od online oglašavanja, Čorbić tvrdi da su u ukupnom kolaču, koji iznosi oko jedan posto svih oglašivačkih prihoda, oni s najviše oglasa. Naime, WLW skupi, tvrdi Čorbić, i do 20 posto online oglasa. WLW Hrvatska, koja je dio međunarodne WLW grupe koja posluje u još pet europskih država, i to u Njemačkoj, Švicarskoj, Austriji, Češkoj i Slovačkoj, posluje već 15 godina u Hrvatskoj i prošli su uspješan put od izdavača poslovnog imenika do poslovne tražilice na internetu.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije