Iako bi se iz 'ix' oznake moglo iščitati da je riječ o SUV modelu okretnom i izvan asfalta, Hyundaijev ix20 najbolje se snalazi u gradskom okruženju. Jajastim oblikom i prostorom koji mu on u putničkoj kabini osigurava, zaslužuje da ga zovemo monovolumenom, a kompaktne dimenzije (dug je 410 cm) čine ga laganim za upravljanje i u prostorom škrtijim uvjetima.
Pod prednjim poklopcem isprobanog automobila turbodizelski je common rail agregat od 90 konjskih snaga. Trebalo bi to biti dovoljno, no ix20 na mahove djeluje tromo. Ipak, dovoljno je sposoban u gradskim uvjetima. Tijekom testa prosječna nam je potrošnja iznosila nešto više od šest litara na 100 km, što je dobar rezultat. Zamjeramo mu, pak, neprecizan mjenjač. Povišena pozicija sjedenja kumovala je još pozitivnijem dojmu jer vožnja je ugodnija, preglednost veća.
U ponudi je i slabiji agregat (78 KS) jednakog obujma, a ovaj snažniji, uz iTop opremu, rezultirao je cijenom od 166.232 kuna. Na prvi pogled mnogo, no cijenu opravdava oprema vozila. Popis opreme koja je u autu, naime, izgleda kao popis svega što se za taj model uopće nudi te više pristaje nekoj limuzini više srednje klase nego gradskom obiteljskom modelu. Prosječnom vozaču sve te "delicije" – poput USB i iPod priključka, električno pomičnog krovnog prozora, kamere za vožnju unatrag – nisu ni potrebne, iako je lijepo znati da ih automobil ove klase može ponuditi. Prosječnoj obitelji, primjerice, u svakodnevnoj će upotrebi više značiti pomična stražnja klupa, uz 440 do 1486 l volumena prtljažnika. Hyundai ix20 s dizelskim motorom stoji od 125.289 kuna, a početni benzinac starta na 105.496 kn.