Za stotu godišnjicu prestižni francuski proizvođač u vlasništvu VW
grupe predstavio je koncept luksuzne limuzine - Bugatti 16C Galibier.
Ta četverovratna limuzina ime je dobila po jednom od najtežih alpskih
prijevoja kojim prolaze biciklisti na Tour de Franceu, a na tržište bi
mogla doći 2013., nakon što Bugatti isporuči svih 300 naručenih
Veyrona, najskupljeg automobila na svijetu. Cijena sportskog Veyrona je
1,2 milijuna eura, a predsjednik Bugattija i Bentleya Franz Josef
Paefgen najavio je da bi i cijena Galibiera mogla biti na tom tragu.
Pokreće ga moćni 8-litreni motor sa 16 cilindara, ali umjesto četiri turbopunjača, pomažu mu dva mehanička kompresora.
Može i na etanol
Pogon
je na sva četiri kotača, kočnice su keramičke, a snaga se na kotače
prenosi putem automatskog 8-stupanjskog mjenjača. Okretni moment trebao
bi biti između 920 i 1000 Nm, a najveća brzina veća od 380 km/h. Time
bi Galibier bio najbrža četverovratna limuzina na svijetu.
Zanimljivo, motor je razvijen tako da s minimalnim preradama može biti pogonjen na etanol.
Nalikuje na Panameru
Vrata
i prednje stranice karoserije izrađeni su od visokosjajnog poliranog
aluminija, a ostali dijelovi od karbonskih vlakana, što pridonosi
manjoj masi vozila. Dizajnere Galibiera inspirirao je legendarni
Bugatti 57 Atlantique iz 1938. godine, pa je konstruiran kao hatchback,
a ne kao sedan. Sa strane i straga neodoljivo nalikuje na prvu
Porscheovu limuzinu Panameru.
U prostranoj unutrašnjosti minimalizam. Samo dva instrumenta na luksuznoj armaturnoj ploči od oraha - brzinomjer i sat.
Kada će i hoće li uopće ta limuzina najviše klase u serijsku proizvodnju ovisi o vodstvu VW grupe.
Bugatti 16C Galibier - obilje luksuza i brzina od 380 km/h
Vrata i prednje stranice karoserije izrađeni su od visokosjajnog poliranog aluminija, a ostali dijelovi od karbonskih vlakana, što pridonosi manjoj masi vozila.
Komentara 3
Bugatti je oduvijek bio predivna igracka za bogate. Po meni u citavoj prici je samo jedan praktican nedostatak. Moras imati privatnu pistu da bi se utrkivao sam sa sobom. Tko voli nek\' izvoli. :)))
Da mi ga je imat!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
perverzija¨¨