Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 142
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
novitet na tračnicama

VIDEO Rabljeni tramvaj na svojoj prvoj vožnji ulicama Zagreba

Rabljeni tramvaj iz Augsburga
Foto: Dario Topić
1/15
27.12.2023.
u 13:00

Tramvaj je specifičan po tome što je relativno mali, ali može primiti značajan kapacitet putnika, dodao je direktor ZET-a Marko Bogdanović, njih ukupno 159 sa 62 sjedeća mjesta

Rabljeni tramvaj iz Augsburga spreman je za promet, a Večernjakov reporter Dario Topić jedan je od prvih koji se njime uspio provozati. Premijerni je to test rabljenog tramvaja na zagrebačkim ulicama koji je u13 sati krenuo na prvu vožnju s trešnjevačke Remize, a prvi putnici moći će se ukrcati na Trgu bana Jelačića. Riječ je o tramvaju na liniji broj 12.

Zanimljivo je da je novi tramvaj ima i moderne uređaje za validaciju karata. Naš reporter Dario javio je prve dojmove, među ostalim, novi se tramvaj doima tišim od onih na koje smo navikli što je nerijetko zamjerka putnika. Ovo je kapacitetom trenutno najveći tramvaj u pogonu ZET-a. 

Direktor ZET-a Marko Bogdanović kazao je kako je nakon svih testova i mjerenja i ostalih pripremnih radnji tramvaj napokon spreman za puštanje u promet. Prvi je to od njih 11, dodao je, a ostatak stiže nagodinu. 

-Kada dođemo do Jelačićevog trga simbolički ćemo otvoriti vrata i nadam se da će Zagrepčani biti zadovoljni činjenicom da ćemo napokon dizati broj tramvaja u gradu do dolaska novih tramvaja koji su u narudžbi i stižu u toku 2025. Svi znate za vandalski čin koji se dogodio tijekom vikenda. Hvala djelatnicima ZET-a koji su tijekom božićnih blagdana svojim trudom omogućili da poštujemo ovaj rok da tramvaj krene u promet-kazao je Bogdanović pa dodao kako je cijena jednog ovakvog rabljenog tramvaja iznosi 183 tisuće eura. 

Sviđaju li vam se rabljeni tramvaji koji stižu u Zagreb

Ruta novog tramvaja određivat će se dnevno, s obzirom na potrebe u prometu, a na dan puštanja u promet simbolično je odabrana linija 12. Tramvaj je specifičan po tome što je relativno mali, ali može primiti značajan kapacitet putnika, dodao je Bogdanović, njih ukupno 159 sa 62 sjedeća mjesta. 

Rabljeni tramvaj iz Augsburga
1/15

-Augsburg je vrlo sličan Zagrebu što se tiče radijusa koje mora tramvaj proći te napona i širine tračnica. Zapravo je tramvaj u Augsburgu bio spreman za našu metropolu, ali morali smo proći sve kontrole i testiranja koja su bila vrlo intenzivna u protekla dva tjedna- rekao je direktor ZET-a. 

>>VEZANI ČLANCI: 

Dodao je i kako nema detalje o počiniteljima vandalskog čina u spremištu na Trešnjevci. Podsjetimo, za vrijeme blagdanskog vinekda upravo ondje ga je nepoznati počinitelj pošarao preskočivši ogradu i ušavši u krug ZET-ove radionice. No, kako nam je potvrđeno, tramvaj je odmah očišćen i spreman za vožnju.

-Surađujemo s policijom i predali smo im sav materijal kojeg imamo, snimka postoji i ona je predana policiji- dodao je Bogdanović.

>>VIDEO: Pogledajte kako izgleda novi rabljeni tramvaj

Komentara 28

DU
Deleted user
13:24 27.12.2023.

Kakav gradonačelnik, onakav i tramvaj, samo na žalost za moje, tvoje, naše novce! Užas, valjda će tome doći kraj, bitno je da tramvaj nosi broj 1001, sve od njih započinje, pa brojčani niz tramvaja. Zna li tko do kud je došao??

V0
Vlaskoulicanec4.0
13:56 27.12.2023.

To su stare i islužene rage. Iz 100% pouzdanog izvora sam saznao da bi za ekološko zbrinjavanje tih poderotina Ausgburg morao platiti oko milje euronovčića. Ovako su ih se riješili besplatno i još budalama naplatili 2 milje... Bravo za gradsku upravu... Ali onu augsburgšku...

Avatar horuk
horuk
13:36 27.12.2023.

Jesu to oni ZETovci kojima smetaju hrvatske domoljubne pjesme pa hoće sankcionirati Hrvate?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije