Filmom "Ring" iz 1927. godine u četvrtak u Kulturno informativnom centru (KIC) otvara se novi program Tuškanca u gostima, posvećen ranim filmskim ostvarenjima jednog od najutjecajnijih redatelja svih vremena, Alfreda Hitchcocka. – Rani Hitchcock objedinjuje šest naslova koji su postavili temelje njegovog prepoznatljivog stila obilježenog motivima napetosti i paranoje, igrom svjetla i sjene, pogrešno optuženim junacima i crnim humorom kao mehanizmom suočavanja sa smrću – najavili su iz kina Tuškanac.
Film otvorenja "Ring", jedini Hitchcockov samostalni izvorni filmski scenarij, prati ljubavni trokut između boksača Jacka Sandersa, njegove zaručnice Mabel i rivala Boba Corbyja. Prikazat će se potom i prvi Hitchcockov triler "Stanar", temeljen na istoimenom romanu Marie Bellock Lawndes koji je inspiriran serijskim ubojstvima Jacka Rasparača. Hitchcock se u filmu, koji je već tada pokazao i njegov interes za likove mlade plavuše, prvi put pojavljuje u cameo ulozi.
Slijedi romantična komedija "Šampanjac", o iskušenjima razmažene bogataševe kćeri koja se odluči udati iz inata. Taj film bilježi prvi "zamrznuti“ kadar u povijesti kinematografije, kao i inovativan kadar snimljen kroz čašu šampanjca kao simbol luksuza i iluzorne stvarnosti glavne junakinje.
Na rasporedu je i "Ucjena", prvi britanski zvučni film te prvi Hitchcockov uradak koji sadrži scenu snimljenu na poznatoj lokaciji kao što je Britanski muzej. – Riječ je o lucidnom ostvarenju koje prati djevojku na meti ucjena nakon ubojstva muškarca koji ju je pokušao silovati – stoji u najavi.
Radnjom smješten u kazalište i fokusiran na porotnika koji pokreće vlastitu istragu radi sumnje u presudu kojom je mlada glumica osuđena za ubojstvo, prikazat će se i triler "Umorstvo", prvi film u povijesti koji bilježi upotrebu unutarnjeg monologa. Ciklus će zatvoriti romantična drama "Bogati i čudni" o bračnom paru čiji se odnos nađe na kušnji kad dobiju veliko naslijeđe i odu na luksuzno putovanje. Film se oslanja na Hitchcockovu vještinu vizualnog pripovijedanja, a posebno se pamti otvarajuća scena izlaska radnika iz njihovih ureda na kraju radnog dana.