Nova Šarengradska
Što se kapitalnih projekata za 2005. godinu tiče, najbitniji je početak
gradnje nove Šarengradske ulice. Njezinim dovršetkom, planiranim za
2006. godinu, vozači će dobiti 1800 metara dugu prometnicu paralelnu sa
Savskom cestom.
S dva nadvožnjaka duga 440 metara Šarengradska će se nastavljati na
Jadranski most, te ga prometnicom od 1160 metara povezati s Ulicom
Florijana Andrašeca kod Cibonina tornja. Tako će se izravno povezati
južni i sjeverni dio grada, a paralelno sa Savskom, preko Jadranskog
mosta, nastavljat će se sada prekinuti pristup gradu s autoceste
Karlovac - Zagreb, te se vezati na sjeverni dio grada. Dovršetkom
Šarengradske Savskom će prolaziti 50 posto manje vozila.
Denivelacija Slavonske
Raskrižjem Slavonske, Radničke i Heinzelove ulice dnevno prođe do 160
tisuća vozila, pa to križanje slovi za najprometnije u državi.
Denivelacijom tog raskrižja, koja bi se trebala dovršiti do svibnja
2005. godine, Slavonska će s dva nadvožnjaka prelaziti preko Radničke i
Heinzelove koje će se pak povezivati u donjem ustroju raskrižja.
Projekt vrijedan 160 milijuna kuna tako će rasteretiti usko grlo
istočnog dijela grada, te uvelike smanjiti svakodnevne prometne čepove
na Slavonskoj. (D. Kl.)
Projekti
