Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 12
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
5,80 kn po kilometru

Konkurencija Cammeu i Radio taksiju: Oryx krenuo sa 120 vozila

oryx, taksi, taxi, trg bana jelačića (1)
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL
1/11
10.10.2011.
u 11:37

Uz kupnju bonova cijena će se dodatno moći sniziti za 12 posto, najavio je P. Zubak.

Najveća taksi tvrtka u Zagrebu, osim udruženja Radio taksi Zagreb s oko 1100 članova, ORYX taksi Pave Zubaka danas je i službeno započeo prevoziti putnike u metropoli. Međutim, kako nam je otkrio jedan od najbogatijih Hrvata, 120 vozila kojima u ovom trenutku raspolaže ne zadovoljavaju njegove apetite. Plan je svojevrsno preuzimanje Radio taksija i njegovih članova te širenje posla u koji je dosad uložio 40 milijuna kuna.

Uložili 40 milijuna kuna
Naime, Zubak konkurenciji nudi prelazak za samo jednu kunu po kilometru. Time bi ostvarili pravo na kupnju leasing vozila visoke klase te korištenje ORYX-ove opreme, softvera i call centra – naravno, koristeći se njegovim brendom.

– Ponudit ćemo im nivo usluge i na njima je da odluče tko želi pripadati ORYX taksiju i tko želi raditi u ORYX taksiju. Brend se može prenijeti i na članove udruženja koji žele s nama surađivati, to je plan – kazao je Zubak. Da ta ideja ne nailazi na otpor u samom udruženju, dokazuje i činjenica da je već na desetke vozača iz sustava “monopolista” prešlo u okrilje privatnika zadržavši status obrtnika.

Velike su poslovne ambicije obitelji Zubak.

– Ideja o ulasku na taksi-tržište rodila se još 2005. kako bismo svojem društvu osigurali mobilnost i kvalitetu po prihvatljivoj cijeni. Nova usluga taksi-prijevoza nije nastala slučajno, nego kao dio našeg razvoja.


Traži još vozača
Trenutačno zapošljava 300 ljudi, a kako bi mogli funkcionirati 24 sata u tri smijene, Zubak je najavio da su natječaji za vozače i dalje otvoreni. Prijevoz novim taksijima moći će se naručivati pozivom na broj 1888, putem interneta ili besplatne smart phone aplikacije. U vozilima se koristi samo domaća tehnologija, a prvi će biti taksi-prijevoznici koji će ponuditi i mogućnost kartične naplate. Cijena starta je 14 kuna, a svaki dodatni kilometar plaćat će se 5,80 kuna, s popustom od 12 posto pri kupnji ORYX bonova ili kartica na kioscima. – Imao je najbolju ponudu i shvatio sam da sam sanjao o tome da vozila u Zagrebu budu prepoznatljiva i da svatko tko se želi voziti taksijem osjeti da je došao u dobar i topao grad – kazao je Davor Jelavić, pročelnik Gradskog ureda za promet, koji je Zubaku i dodijelio dozvolu za taksiranje.

Ključne riječi

Komentara 53

MI
Milkica
12:08 10.10.2011.

Odlično. To su oni s rent-a-carom na uglu Miramarske i Vukovarske koji nemilice parkiraju po nogostupu (polomili su već sve ploče kojima je nogostup popločan i počupali stupiće) i koji se ponašaju kao da je to njihovo dvorište. Od policije, po običaju, ni P. Mogu si samo misliti kako će se sad parkirati ovih 120 automobila. Strava.

SA
sandrina
12:14 10.10.2011.

Ma vid\' ti otega našega Pave kako se isprsija po Trgu bana sa svojih 120 lipicanera!!! Oni jadan cammeo se ušulja u Zagreb u Trojanskom konju da ga šahovska velemajstorska zadruga ne bi raskupusala, a ovi se šerif šegači nasrid tzv. metropole.....ravno u sridu.... ko aga!!! Oryx, tvrtka \'ćer....jeftiniji u startu i na cilju, a još jeftiniji uz kart\'ce, pokaze, sličice životinjskog carstva....

Avatar Vucibatina
Vucibatina
06:24 11.10.2011.

Vozite se u starim škodama a jeste li dobili plaču ?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije