Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Vijesti Hrvatska

'Žao nam je zbog neugodne situacije koju su putnici doživjeli na putu za Frankfurt'

Putnici su stigli na svoje odredište, kazali su nam iz FlixBusa.
13. rujna 2019. u 21:02 13 komentara 13956 prikaza
Ilustracija
Foto: Borna Filic/Pixsell

Pritužbe od strane putnika autobusnog prijevoznika FlixBusa jučer su pljuštile na sve strane. Kasno navečer nas je kontaktirao jedan od korisnika linije Zagreb-Frankfurt koji je bio dio "ture" koja se našla na cesti u njemačkom gradu Augsburgu, više od 350 kilometara udaljenome od njihovog finalnog odredišta. Vozači su njih i prtljagu ostavili te krenuli svojim putem, bez objašnjenja. O cijelom incidentu su se oglasili iz sporne prijevozne tvrtke.

Frankfurt: Međugradski autobusni kolodvor Hrvat 'zapeo' u Njemačkoj 'Policija nas je pretraživala, a psi su njušili torbe. Potom su nas izbacili iz busa i ostavili'

- Žao nam je zbog neugodne situacije koju su putnici doživjeli na putovanju prema Frankfurtu. Zbog kvara na klimatizaciji koja je dovela do neugodne temperature za putnike u samom autobusu, vozači su upućeni u najbliži grad u kojem se putnici mogu preusmjeriti na sljedeći prvi autobus prema Frankfurtu. Svi putnici koji su ostavili kontakt prilikom kupovine karata zaprimili su obavijest o preusmjeravanju na sljedeći autobus koji je kretao u 20:15 prema Frankfurtu. Putnicima su dodijeljene nove karte za navedeni polazak te dostavljene putem ostavljenih kontakata. Putnici su stigli na svoje odredište- odgovorili su nam iz FlixBusa.

Podsjećamo, putnika je bilo 40-ak, među kojima su pretežito bile starije osobe i dvoje djece. Njihovo je putovanje trebalo završiti u Frankfurtu, za što su platili 38 eura jednosmjernu kartu s rezervacijom iz Zagreba, a završilo je u gradu Augsburgu. Dakle, pred njima je bilo još otprilike četiri sata vožnje. Objašnjenja nije bilo, a iz službe za korisnike FlixBusa, putnicima se nitko nije javljao.

NBIoT tehnologija
#NEODUSTAJEM
Znate li što je NBIoT tehnologija? Doznajte kako ju je Tomislav Božić iskoristio da pomogne Dubrovniku u pametnom upravljanju parkingom
  • Nogalo:

    Flixbus, s njima imam samo jedno, krajnje negativno iskustvo. I nikad više, radije ću pješice. Katastrofa od firme

  • Neutralac:

    Sad nist ne kuzim... je li netko ostao na cesti ili nije???

  • serđo12:

    to sigurno nisu šoferi Hrvati !