Ove godine nema velikog turističkog rasta, ali ni pada. Srpanj je završio s dva posto manje gostiju i jedan posto manje noćenja nego u lanjskom sedmom mjesecu, ali ukupan sedmomjesečni rezultat je u plusu. Domaći turizam porastao za nešto više od dva posto u sedam mjeseci, dok rast u noćenjima prema prošlogodišnjih sedam mjeseci iznosi nepunih dva posto. Inače, u srpnju je Hrvatsku posjetilo 4,6 milijuna turista, od kojih je više od 4,2 milijuna stranaca. Srpanjski gosti jadranskim su domaćinima donijeli ukupno 29,2 milijuna noćenja. Tijekom sedmomjesečnog razdoblja ostvareno je 58,7 milijuna noćenja. Najbrojniji gosti tradicionalno su bili Nijemci sa 1,7 milijuna dolazaka od početka godine do kraja srpnja. Nažalost, ovo veliko emitivno tržište od početka godine dalo je oko tri posto manje turista nego lani, ali zaostatak u noćenjima iznosi tek nešto više od jedan posto. U samom srpnju, pak, izostanak Nijemca još je vidljiviji. Tijekom tog mjeseca Hrvatsku je posjetilo 590.000 njemačkih turista, koji su ostvarili oko 4,6 milijuna noćenja, međutim, rezultat je slabiji nego u lanjskom srpnju za gotovo osam posto u dolascima i oko pet posto u noćenjima.
Minuse je tijekom srpnja domaći turizam upisao i s još nekoliko važnih emitivnih tržišta. Tri-četiri posto manje nego lani u tom mjesecu bilo je i Slovenaca, Austrijanaca, Čeha, Mađara... ali zato je u jednom od dva najjača turistička mjeseca rasla je posjećenost iz zemalja poput Poljske, Velike Britanije i Sjedinjenih Američkih Država, a blagi porast zabilježen je čak i iz Srbije – unatoč preporuci tamošnjeg ministarstva vanjskih poslova da se izbjegavaju putovanja u Hrvatsku u danima oko obilježavanja Oluje.
Kako bilo, kumulativni rezultati za prvih sedam mjeseci – zahvaljujući rastu od četiri posto u razdoblju od siječnja do lipnja u odnosu na lani – uglavnom su neutralizirali srpanjske minuse s naših najvažnijih emitivnih tržišta. No, slično kao i s Njemačkom, to nije slučaj s Češkom, iz koje je tijekom prvih sedam mjeseci ove godine došlo dva posto manje gostiju nego prošle godine, dok je pad u noćenjima još izraženiji – gotovo četiri posto. Iz Hrvatske turističke zajednice, osvrćući se na srpanjski pad prometa u usporedbi s istim mjesecom prošle godine, ističu kako je takav rezultat u skladu sa službenom turističkom politikom, te dodaju: – Uz rasterećenje same špice turističke sezone, fokus je na održivom rastu turističkog prometa u predsezoni i posezoni.
Ovaj grad u Dalmaciji oduševio nas je ljepotom, ali i cijenama: Kuglica sladoleda za 90 centi, kava za euro i 70...
Prije koncerta na hipodromu, 3 mjeseca med. iji uvjeravali da će biti mrtvih, kolaps prometa, da če se rušiti ljudi od vrućine, možebiti neki ter. napad, neće biti dovoljni vode na koncertu, ni hitne,... sa ciljem da što manje ljudi dođe na kocert. A ta praksa se nastavila protiv turizma, da što manje gostiju dođe u Hrvatsku