Grad Zagreb jutros je u 7 sati pustio u promet novoizgrađenu premosnicu na Slavonskoj aveniji kod zgrade Vjesnika, čime je uspostavljen dvosmjeran promet u dvije trake u oba smjera. Ova privremena prometna konfiguracija ostat će na snazi do ponovnog otvorenja podvožnjaka Slavonska–Savska, a očekuje se da će značajno povećati protočnost, na oko dvije trećine kapaciteta prije požara u neboderu Vjesnik.
Iz Grada ističu kako je riječ o zahtjevnom zahvatu izvedenom u kratkom roku zahvaljujući koordinaciji svih gradskih službi i Policijske uprave zagrebačke. Radovi su, poručuju, izvedeni brzo, sigurno i uz neprekinutu suradnju svih nadležnih tijela.
U sklopu izgradnje ugrađeno je oko 3000 četvornih metara nove ceste, postavljeno više od stotinu novih prometnih znakova i ploča te više od 300 metara montažnih rubnjaka koji osiguravaju dodatnu sigurnost i jasnu podjelu prometnih traka. Tri okolna raskrižja dobila su nove signalne planove kako bi se povećala protočnost, a iscrtano je i oko pet kilometara linija vođenja prometa u sklopu privremene regulacije.
Nova prometna regulacija predviđa da će vozila u oba smjera voziti po proširenom sjevernom kolniku Slavonske avenije. Kako bi se izbjegla uska grla i omogućio što bolji protok prometa prema zapadu, na raskrižju kod Vjesnika privremeno nisu dopuštena lijeva skretanja. Zbog toga su prilagođena raskrižja Slavonska - Marohnićeva, Marohnićeva - Prisavlje te Prisavlje - Savska, kao i dio Zagrebačke avenije istočno od Nehajske ulice. U cijeloj zoni usklađen je i rad semafora. Vozačima osobnih vozila preporučuje se korištenje navigacijskih aplikacija te posebna pozornost na prometne znakove i signalizaciju.
Bačić otkrio na koji način će srušiti Vjesnikov neboder: 'Ovo bi moglo ići dosta brže'
Jučer prošao tim rješenjem... Trake su toliko uske da je Touareg jedva stao. Kad će prolazit velika dostavna vozila imat ćemo jednu traku jer pored njih neće stati još jedan auto. Bez problema su mogli uzet još 2 metra zemlje i asfaltirat normalne trake. Drugi problem je što su u smjeru zapada iscrtali žute trake tako da ni mali auto ne može u taj zavoj bez da uspori na 10 na sat. Potpuno nepotrebno su iscrtali takav luk zavoja. Ali... bitno da su oni ostavili dovoljno mjesta u smjeru istoka da bajsovi imaju svoju traku...