Nakon spektakla na Hipodromu, organizatori su istaknuli kako je koncertu Marka Perkovića Thompsona nazočilo 504 tisuće ljudi. Mirko Gudelj gostovao je u studiju Dnevnika Nove TV te rekao da se do te brojke došlo putem sigurnosnih kamera koje imaju ugrađene brojače i putem dronova kojima se nadzirao Hipodrom.
U medijima su se pojavile informacije da se u jednom trenutku otvorio ulaz te da je na koncert mogao ući tko je htio, a Gudelj je rekao da trenutačno to ne može komentirati. – U jednom trenutku došlo je do većeg priljeva ljudi iz smjera Kajzerice. Još ćemo pregledati sve snimke, a dosta vremena smo proveli u VAR sobi. Na taj detalj ćemo zaista obratiti pozornost i vidjeti, ako se to dogodilo, zašto je do toga došlo – kazao je.
Prokomentirao je i opaske političara o zabranjenim povicima na koncertu. – Ja zaista nisam čuo zabranjeni povik, možda sam puno više bio na Hipodromu nego u gradu ili negdje dalje. Što se tiče same suradnje, htio bih zahvaliti i Gradu i svim službama na izvanrednoj suradnji. Da svi oni nisu pružili svoju potporu u organizaciji, ne bi sve ovo tako dobro završilo – rekao je.
Osvrnuo se i na troškove organizacije koncerta. – U određenom trenutku stali smo s povlačenjem crte. Naravno, kada se ovakve stvari rade uvijek postoji neki budžet i određena priprema. Kada su se te sve karte prodale, sjeli smo s Markom i dogovor je bio da nas ne zanima koliko će to sve koštati. Na 12 milijuna eura stali smo s brojanjem. Ta brojka će biti i puno veća – rekao je dodajući da je vidio neke poruke da su organizatori rekli da je nešto skupo.
– Mi ni u jednom trenutku, ni na jednu ponudu nismo ustvrdili da je nešto skupo. Proteže se neka priča o 200 eura za kola hitne pomoći, nije sporno tih 200 eura, nego da sve službe na terenu dostave račune shodno stanju koje je zaista na terenu – nadodao je.
FOTO Ovakve prizore nikada u životu niste vidjeli! Dronovi formirali oblike Djevice Marija i križa
kamere s brojačima ne lažu tako da je broj više - manje točan, a što se lako može provjeriti i matematikom kad se izračuna zauzeta površina s brojem posjetitelja po m2....uostalom, za svaku prodanu kartu organizator plaća državi PDV tako da mu sigurno nije interes izmišljati broj prodanih karata i time si povećavati iznos PDV-a koji mora platiti!