Ministarstvo mora prometa i infrastrukture, nakon objave izvješća o nesreći na trajektu Lastovo u kojoj su poginula trojica pomoraca, dobilo je opširno očitovanje od Jadrolinije u kojemu kompanija ističe kako "za trenutačnu smjenu uprave Jadrolinije u ovom trenutku ne postoje valjani pravni razlozi" te kako je moguće da se tragedija u Malom Lošinju nastoji iskoristiti kao povod za obračun s upravom Jadrolinije, "ili možda čak za žrtvovanje uprave u cilju „skidanja tereta s leđa“ drugih institucija ili osoba, a čime se u biti podliježe političkim i javnim pritiscima". Tvrde kako je sustav pramčane rampe bio ispravan, što su potvrdili stručnjaci HRB-a, te da nije bilo propusta u svezi sustava upravljanja sigurnosti. "Nakon nesreće u Malom Lošinju HRB je proveo ciljanu vanjsku prosudbu sustava upravljanja sigurnošću broda „Lastovo“ kao i cijele Jadrolinije, te je ocijenio da „tijekom pregleda nisu uočeni nedostaci u svezi sustava upravljanja sigurnošću“ napisali su i zaključili kako sustav nije manjkav, "ali ga se članovi posade zaduženi za provedbu nisu pridržavali". Zaključili su kako je uzrok nesreće ljudski faktor koji se u izvješću minimalizira.
"Iako smo svi svjesni da je ovo (zbog ljudskih žrtava) vrlo neugodna i nezahvalna tema, činjenice valja objektivno sagledati i nazvati ih pravim imenom. Stoga treba otvoreno reći da je počinjen niz propusta od strane članova posade broda „Lastovo“, te da su ti propusti u svom nesretnom slijedu odnosno kombinaciji nažalost rezultirali tragedijom" napisali su i naveli propuste zapovjednika broda, vođe palube i članova posade koji su se okupili ispod neosigurane rampe. "Čak i ako bi u prekršajnom postupku na strani Jadrolinije bilo utvrđeno postojanje određenih nedostataka koji sačinjavaju elemente prekršaja, to ne dovodi automatski do prekršajne odgovornosti članova ili predsjednika uprave Jadrolinije" naveli u u očitovanju pozivajući se na zakonske odredbe. Ministarstvo je dobilo i mišljenje pravnog stručnjaka dr. Dragana Bolanče koji to potvrđuje. Ujedno, dr. Bolanča navodi kako je brod bio ispravan, a "ključni razlog pada pramčane rampe bio je ljudska pogreška zapovjednika broda". Unatoč tome, Skupština društva na čelu s resornim ministrom Olegom Butkovićem jednoglasnom je odlukom u utorak smijenila Upravu Jadrolinije.
>>FOTO Pitali smo umjetnu inteligenciju kako će najpopularnije hrvatske destinacije izgledati za 100 godina. Plitvička jezera su nestvarna>>
kakve veze onda ima upava sa time? oni su krivi ili ako su stedjeli na servisima/sigurnosti ili ako su naredili da se nesto radi mimo procedura. kapetan je kriv ili ako je nizerangiranima naredio da rade mimo procedura ili nijee izvrsio neku radnju koju je trebao, npr ukljuciti/iskljuciti hidrauliku, neki osigurac i sl.. radnici su krivi ako su radili mimo procedura. stajati ispod rampe nisu smjeli ako sigurnosne predradnje nisu izvrsene. zvuci ruzno ali meni ovo sve vise slici na zrtvovanje nevinih pa ce ovi naknadno tuzbama dokazati nevinost i dici parsto tisuca eur