Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 29
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
izbjegnite čekanje

Želite brže doći do operatera? Stručnjak iz pozivnog centra otkrio je 5 trikova

Shutterstock
03.08.2025.
u 06:00

I dok većina pozivatelja bespomoćno prolazi kroz niz opcija, neki znaju točno kako zaobići sustav i izravno razgovarati s pravom osobom

Bez obzira imate li problema s naplatom, tražite dostavu ili provjeravate potencijalnu prijevaru, pozivanje pozivnog centra da biste pokušali doći do stvarnog čovjeka može se činiti gotovo nemogućim. Čekanje na operatera zna biti beskrajno, a dosadno glazbeno vrtloženje u pozadini samo dodatno pojačava nervozu. Svaki trenutak proveden slušajući tu glazbu i ponavljajući: "Vaš poziv je na čekanju" čini se kao prava vječnost. Takve situacije znaju nas dovesti do ruba živaca, a mnogi se pitaju postoji li neki trik kako ubrzati cijeli taj proces i izbjeći nepotrebno čekanje.

I dok većina pozivatelja bespomoćno prolazi kroz niz opcija, neki znaju točno kako zaobići sustav i izravno razgovarati s pravom osobom. Ispostavilo se da postoji metoda, a jedan insajder iz pozivnog centra otkrio je trikove kako preskočiti red čekanja, piše Daily Express. Prvi trik je da ostanete potpuno tihi. Iako je prvi instinkt mnogih ljudi odmah pritisnuti broj ili odgovoriti na opcije izbornika, no ponekad je najbrži put do stvarne osobe zapravo ne raditi ništa.

"Jedna od najučinkovitijih stvari koje možete učiniti jest jednostavno šutjeti. U mnogim sustavima, ako ne odgovorite, poziv se automatski preusmjerava agentu uživo nakon nekoliko sekundi", objasnio je Ged Ryan, generalni direktor tvrtke Consumer Links. Kao drugi trik, insajder je rekao da trebate koristiti glasovne naredbe. Automatizirani izbornici često su osjetljivi na glas i mogu se "prevariti" uz pomoć nekoliko jednostavnih fraza. Ponavljano izgovaranje izraza poput "korisnička služba" ili "želim razgovarati s predstavnikom" ponekad može zaobići sustav i preusmjeriti vaš poziv na stvarnu osobu.

Ako to ne uspije, isprobajte manje konvencionalan pristup. "Izgovaranje stvari koje ne odgovaraju programiranim odgovorima, poput 'banana' ili samo mrmljanja, može prevariti sustav da vas spoji s osobom. Zvuči bizarno, ali je iznenađujuće učinkovito", rekao je stručnjak. Osim toga, možete koristiti i tajne prečace. Prečaci na tipkovnici i dalje rade u mnogim sustavima, čak i ako se ne oglašavaju.

Pritiskanje tipke "0" je klasičan izbor, ali kombinacije poput "#" ili "0#0#" također mogu funkcionirati, ovisno o pružatelju usluga. Iako nije uvijek zajamčeno, ovi kodovi mogu odmah preusmjeriti vaš poziv stvarnoj osobi kada su uspješni i uštedjeti vam puno vremena. Također, spomenite da razmišljate o odlasku. Ovdje se strategija susreće s hitnošću. Odrečene fraze mogu aktivirati prioritetnu podršku, posebno kod tvrtki koje se oslanjaju na dugoročne ugovore, poput mobilnih operatera, internetskih pružatelja usluga ili energetskih kompanija.

Stručnjaci upozoravaju: Ove podatke nikad ne biste smjeli dijeliti s ChatGTP-jem
1/6

"Timovi za zadržavanje korisnika obučeni su da brzo reagiraju i da daju prioritet korisnicima koji spomenu promjenu pružatelja usluga. To su ljudi koji mogu ponuditi bolje ponude, ubrzati rješavanje problema i, što je najvažnije, brže odgovoriti", rekao je Ryan. No, pripazite da ovaj savjet koristite samo ako postoji stvarna zabrinutost jer blefiranje nije potrebno za pristup ovim timovima.

Kao zadnji trik naveden je poziv u vrijeme manje gužve. Vrijeme igra važnu ulogu u tome koliko ćete dugo čekati. Ponedjeljak, vikend ili pauza za ručak najgore je vrijeme za poziv, s velikim prometom i ograničenom dostupnošću. Za najbolje rezultate, nazovite sredinom jutra ili sredinom poslijepodneva utorkom ili srijedom, kada su redovi obično kraći i više osoblja je dostupno za pomoć.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije

Kupnja