Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Lifestyle

Dijetetičarka otkrila kako lakše mršavjeti: Prevarite mozak da se osjećate sito, a evo i kako

Sjajan trik za kontrolu porcija, a sve što trebate napraviti je promijeniti posuđe iz kojeg jedete.
27. kolovoza 2020. u 13:30 5 komentara 44395 prikaza
Foto: Instagram

Gubljenje viška kilograma može biti težak zadatak, a ako ste na dijeti, vjerojatno se ne osjećate kao da ste siti nakon jela. No ako se borite s osjećajem sitosti, možete okriviti posuđe iz kojeg jedete za to, prenosi The Sun. Jedna dijetetičarka otkrila je svoj trik kako prevari mozak i tijelo da misli da pojela više nego što zapravo je.

Rebecca Gawthorne objavila je trik na svom Instagram profilu, a mnogi su bili oduševljeni koliko je jednostavan. Objavila je videozapis u kojem se vidi kako hrana u manjem tanjuru može izgledati kao da ustvari imate veću porciju. Ovo je, kaže, sjajno ako se borite za održavanje ravnoteže kada je u pitanju kontrola porcija.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Rebecca Gawthorne - Dietitian🌴 (@nourish_naturally)

- Ako se borite s kontrolom porcija ili jedete previše, pokušajte s ovim jednostavnim trikom - poslužite obroke na manjim tanjurima i zdjelama - savjetuje Rebecca. Zatim je i objavila video u kojem pokazuje kako ista količina hrane drugačije izgleda kada se nalazi u posudama različitih veličina. 

- Kada upotrebljavate manje zdjelice i tanjure, nesvjesno servirate manje porcije i manje jedete. Ali osjećate se jednako sito i zadovoljno kao što i vaš mozak vidi manju zdjelu kao da ima više hrane u njoj kao što izgleda puna. Još uvijek preporučujem slušanje signala gladi i sitosti vašeg tijela kada koristite ovaj trik, ali to je izvrsno mjesto za početak - kaže Rebecca. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Rebecca Gawthorne - Dietitian🌴 (@nourish_naturally)

Također je dodala kako je moguće koristiti pravu količinu povrća, proteina i ugljikohidrata kada koristite manje tanjure i zdjelice. Rekla je da bi pola tanjura trebalo zauzeti povrće.

- Dodajte 1/4 proteina - otprilike veličine vašeg dlana. Zatim dodajte 1/4 ugljikohidrata  približno veličine vaše stisnute šake - objašnjava. Rekla je da biste trebali jelo završiti s jednom ili dvije žlice zdravih masti - koje mogu uključivati ​​hranu poput avokada.

Korisnik TikToka otkrio kako napraviti popularan Big Mac umak:

Promjena u pripremi Sjajni savjet Jamieja Olivera: Uz ovaj mali trik, luk više neće biti tako ljut za san i mršavljenje Trešnje i biljni čaj pomažu, a što nikad ne biste trebali konzumirati prije spavanja Pratite promjene Koliko dugo češnjak stvarno može trajati i kako znati kada se pokvario? kraljica gastronomije Je li rajčica voće ili povrće? Jedno je sigurno - nikada nije za baciti, a evo i zašto
KORUPCIJA U RH
U Otvorenom zaiskrilo između Grmoje i Keruma: Ma kome si ti platio gulaš u životu?
Priprema vozila za zimu
ZIMSKA NJEGA
Posvećujemo li svojim vozilima zimi dovoljno pažnje