Naslovnica Lifestyle Putovanja

Bangkok, London i Pariz najposjećenije svjetske destinacije

Mastercard Global Destination Cities Index donosi podatke o tome koja odredišta turisti posjećuju i koliko u njima dnevno potroše
26. rujna 2018. u 12:23 151 prikaza
Mastercard Global Destination Cities Index
Foto: Promo
Pogledajte galeriju 1/3

Bangkok, London i Pariz su najposjećenije destinacije u svijetu po broju međunarodnih posjetitelja prema rezultatima godišnje analize Mastercard Global Destination Cities Index koja donosi popis 162 najposjećenija svjetska grada. U svijetu kojeg karakterizira porast nacionalizma, međunarodna putovanja imaju sve veći značaj - razbijaju barijere, šire horizonte i imaju pozitivan utjecaj na rast gospodarstva. Vodeći gradovi svoju poziciju mogu zahvaliti idealnoj kombinaciji biznisa i razonode te snažnih lokalnih kultura.

Azijske i europske metropole i dalje najposjećenije

Mastercard Index ne predstavlja samo popis najposjećenijih turističkih destinacija nego nudi puno dublju analizu te prognozu rasta za 2018. koja se temelji na broju posjetitelja i potrošnji u prošloj godini. Analiza po prvi puta donosi i pregled prosječnog trajanja boravka te iznosa dnevne potrošnje turista.

Mastercard Global Destination Cities Index | Autor : Promo Foto: Promo

Pozitivni gospodarski tokovi utjecali su i na porast međunarodnih putovanja. Tako ljestvica 10 najposjećenijih destinacija u 2017. pokazuje rast broja posjetitelja u gotovo svim top destinacijama. Iznimka je jedino južnokorejski Seul koji je doživio pad. Prognoza za 2018. ukazuje na nastavak pozitivnog trenda u svih deset destinacija, s tim da Istanbul očekuje najveći rast broja posjetitelja – od gotovo 20 posto. S oko 20 milijuna međunarodnih posjetitelja koji su prenoćili Bangkok ostaje na vrhu ljestvice i projekcije rasta za 2018. pokazuju da će ga neki drugi grad teško nadmašiti. Zanimljivo je da su posjetitelji skloni ostati u Bangkoku 4,7 noći i prosječno dnevno potrošiti 173 američkih dolara.

Cjelokupna ljestvica 10 najposjećenijih destinacija:

 

Broj međunarodnih posjetitelja u 2017. koji su prenoćili

Prognoza za 2018.

Prosječna dužina boravka (broj noći)

Prosječna potrošnja po danu (USD)

Bangkok

20,05 milijuna

9,6%

4,7

173

London

19,83 milijuna

3,0%

5,8

153

Pariz

17,44 milijuna

2,9%

2,5

301

Dubai

15,79 milijuna

5,5%

3,5

537

Singapur

13,91 milijuna

4,0%

4,3

286

New York

13,13 milijuna

4,1%

8,3

147

Kuala Lumpur

12,58 milijuna

7,5%

5,5

124

Tokio

11,93 milijuna

1,6%

6,5

154

Istanbul

10,70 milijuna

19,7%

5,8

108

Seul

9,54 milijuna

6,1%

4,2

181


 

Različita potrošnja u različitim destinacijama

Razlike postoje i kad je riječ o iznosima koje posjetitelji potroše tijekom svog boravka. Dubai je i dalje predvodnik ljestvice destinacija prema iznosu potrošnje posjetitelja koji su prenoćili te tako u prosjeku dnevno troše čak 537 američkih dolara. U ljestvicu top 10 destinacija po ukupnoj potrošnji međunarodnih posjetitelja u 2017. godini ušla je i Meka u Saudijskoj Arabiji koja se nalazi na drugom mjestu te Palma de Mallorca u Španjolskoj i tajlandski otok Phuket. Od najposjećenijih gradova, turisti najmanje po danu potroše u Istanbulu i to prosječno 108 američkih dolara.

 

Ukupna potrošnja posjetitelja u 2017. (USD)

Prognoza za 2018.

Prosječna potrošnja po danu (USD)

Dubai

$ 29,70 milijardi

7,8%

537

Meka

$ 18,45 milijardi

7,4%

135

London

$ 17,45 milijardi

13,7%

153

Singapur

$ 17,02 milijardi

7,4%

286

Bangkok

$ 16,36 milijardi

13,8%

173

New York

$ 16,10 milijardi

4,1%

147

Pariz

$ 13,05 milijardi

16,0%

301

Palma de Mallorca

$ 11,96 milijardi

16,2%

220

Tokio

$ 11,91 milijardi

7,8%

154

Phuket

$ 10,46 milijardi

12,6%

239

„Međunarodna putovanja ključna su za gospodarstva brojnih gradova, a obogaćuju živote lokalnih stanovnika te samih turista. Ljestvica je podignuta visoko i gradovi moraju biti inovativni kako bi posjetiteljima pružili nezaboravan i autentičan doživljaj“, rekao je Miguel Gamiño Jr., izvršni potpredsjednik za razvoj inovativnih urbanističkih rješenja u kompaniji Mastercard. „Usko surađujemo s gradovima širom svijeta kako bismo osigurali razvoj tehnologije i pozitivno utjecali na način na koji privlače turiste, a pritom očuvali izvorni duh gradova koji ih čini posebnim“.

Mastercard Global Destination Cities Index | Autor : Promo Foto: Promo

Mastercard i suradnja s gradovima

Bez obzira posjećuju li ljudi gradove poslovno ili zbog razonode, Mastercard surađuje s velikim brojem partnera, uključujući tijela turističkih zajednica, urbaniste, banke i trgovce u:

  • Identificiranju i rješavanju urbanističkih izazova putem skalabilnih rješenja u digitalnoj inkluziji i gospodarskom razvoju. Mastercard je nedavno pokrenuo globalnu platformu City Possible za gradove, istraživačke institucije i organizacije iz privatnog sektora kako bi riješili zajedničke izazove kroz suradnju.

  • Pojednostavljenju pristupa ključnim urbanim uslugama kao što je javni prijevoz; u više od 100 gradova (ta brojka raste) posjetitelji i lokalno stanovništvo mogu koristiti svoju beskontaktnu Mastercard® karticu za pristup vlakovima i autobusima.

  • Pomaganju ljudima da putuju svijetom bez opterećivanja te pruža besprijekorno planiranje, pogodnosti i povezivost na odredištu i bezbrižno prihvaćanje na milionima lokacija širom svijeta.

  • Stvaranju jedinstvena iskustva u gastronomiji, zabavi i kupnji u 42 Priceless Cities širom svijeta, uključujući Bangkok, London, Pariz i brojna druga mjesta.

Informacije o studiji Mastercard Global Destination Cities Index

Mastercard Index of Global Destination Cities rankira gradove s obzirom na broj međunarodnih posjetitelja koji su prenoćili u gradu i prekograničnu potrošnju tih posjetitelja u gradovima u 2017. godini te ujedno daje procjenu broja posjetitelja za 2018. Za tu su analizu korišteni javni podaci o noćenjima međunarodnih posjetitelja i njihova prekogranična potrošnja u svakom od 162 grada. Prognoze se temelje na ponderiranom prosjeku turističkih prognoza na nacionalnoj razini i stvarnim mjesečnim podacima za 2018. na razini destinacije koji su dostupni do zadnjeg mjeseca prije objavljivanja. Index i prateći izvještaji ne temelje se na Mastercardovim podacima o transakcijama.

Adventska šopingmanija
Adventska šopingmanija
Vodič kroz najoriginalnije božićne darove za koje nećete morati izdvojiti pravo bogatstvo

A1 izdvaja za Vas