Vizualni identitet iznimno je važan segment u razvoju bilo koje tvrtke u bilo kojoj djelatnosti. Naravno, i kod brendova Rimac Grupe riječ je o nečemu podjednako važnom. Kod tog našeg svjetski poznatog proizvođača hiperautomobila vizualnu prepoznatljivost razvio je Petar Popović u svojem studiju. Kako stoji u službenoj biografiji, Petar Popović je nagrađivani multidisciplinarni dizajner rođen u Rijeci, a studirao je i započeo profesionalnu karijeru u Južnoafričkoj Republici gdje je i radio veći dio karijere te stjecao iskustvo u dizajnu u najvećim svjetskim brending i dizajn agencijama.
PETAR POPOVIĆ
Hrvatska je sama po sebi ogroman brend, pogotovo u inozemstvu
Dvije suprotno orijentirane kockice postale su sinonim za more, odmor, nogomet, velikodušne ljude, odličnu mediteransku hranu
Još nema komentara
Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.