Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 136
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Uspješno poslovanje

Ovo su brokeri koji su plasirali više od dvije milijarde kuna premija u osiguranje i stoje iza najpoznatijih kompanija

ANO društvo za brokerske poslove
Foto: Željko Hladika/Pixsell
1/3
08.02.2022.
u 08:56

„U usluzi koju pružamo našim klijentima ANO je nezamjenjiva karika“, kazala je direktorica unutar PBZ Carda. Aktivno koriste usluge ANO-a, društva za brokerske poslove u osiguranju i reosiguranju

Ako ste ikad razmišljali o ulaganju u dionice ili o trgovanju, ovlašteni brokeri koji djeluju kao spona između klijenta i velikih financijskih društava su rješenje, pa tako i na tržištu osiguranja koje se u Hrvatskoj nastavlja razvijati. Klijenti se često u poslovanju susreću s određenim rizicima, a osiguravatelji te rizike mogu ublažiti ili potpuno neutralizirati strateškim upravljanjem.

Brokeri zato koriste svoje znanje kako bi pomogli klijentu u nastojanju da ima dugoročno održivo poslovanje, pomažu kod šteta, ulažu zahtjeve i preuzimaju administraciju, oslobađajući time klijentima vrijeme da se bave svojim poslovanjem.

Ako ste se ikad zapitali kada je broker potreban, odgovor je gotovo uvijek kada se žele osigurati određeni rizici, a pogotovo onda kada unutar kuće nemaju specijalizirano osoblje ili procese, što je u Hrvatskoj čest slučaj. Upravo tada brokeri mogu ponuditi najviše dodane vrijednosti za klijenta, koji bi bez pomoći možda odabrao proizvod koji ga lošije štiti ili pruža zaštitu u dijelu koji društvo može samo nositi te nema potreba za plaćanjem premije.

ANO društvo za brokerske poslove u osiguranju i reosiguranju aktivno sudjeluje i gradi tržište osiguranja u Hrvatskoj od osnutka 2000. godine. Djeluje i kao podružnica globalnog AON-a, britansko-američke multinacionalne tvrtke za profesionalne usluge koja prodaje proizvode i time smanjuje financijski rizik, a to uključuje osiguranje, mirovinsko upravljanje i planove zdravstvenog osiguranja.

ANO je od 2017. godine potpuno u hrvatskom vlasništvu. U više od dvadeset godina na hrvatskom tržištu ANO-ovi su brokeri za svoje klijente u osiguranje plasirali više od dvije milijarde kuna premija te brinu i upravljaju programima osiguranja za neke od najvećih i najuspješnijih domaćih i međunarodnih kompanija.

Rizici u poslovanju karticama

O tome kako suradnja s brokerima izgleda u praksi porazgovarali smo s Ljiljanom Bitenc, direktoricom u Uredu za podršku eksternalizaciji PBZ Carda, dugogodišnjim klijentom ANO-a.

- Kad je ANO prije više od deset godina počeo raditi za PBZ Card kao broker, kroz rad s njima stjecala sam i usavršila svoja znanja vezana uz poslove osiguranja unutar naše kompanije. Učeći od njihovih stručnjaka, došla sam u poziciju koja mi je omogućila da im našu potrebu za aktivnim upravljanjem rizicima prenesem na što kvalitetniji način kako bismo u konačnici dobili uslugu koja najviše odgovara našim potrebama i poslovanju – kazala je Bitenc.
Ljiljana Bitenc potvrdila je kako je osiguranje područje koje ljudi često zanemaruju ili podcjenjuju misleći da tu nema puno nauke i da sve mogu riješiti bez pomoći stručnjaka. No, to zapravo nije tako.

Foto: Željko Hladika/Pixsell

- Svijet osiguranja je kompleksan, reguliran i pun pravila ponašanja u koje prosječan korisnik obično nije upućen - kaže direktorica u Uredu za podršku eksternalizaciji PBZ Carda, dodajući da je kroz godine naučila postaviti prava pitanja u situacijama kada njezina kompanija treba osiguranja koja možda nisu prije koristili, a vezana su uz nove proizvode ili nove vrste osiguranja.

- Tada ih pitam za savjete vezano uz ponudu tih vrsta osiguranja na našem tržištu, pružaju li naši osiguravatelji takve vrste osiguranja ili se ona mogu potencijalno naći samo na globalnom tržištu. ANO je, primjerice, nama godinama bio posrednik u globalnom osiguranju koji pružamo korisnicima našeg najprestižnijeg proizvoda – Visa Premium Infinite kartice, odnosno ranije za American Express Platinum karticu – za koju smo dogovorili internacionalnog osiguratelja – nadodala je.

- Kolege iz ANO-a omogućili su nam profiliranje te usluge na način da detaljno sagledamo koje sve pogodnosti možemo osigurati našim klijentima pružajući im vrhunsku uslugu, a koja će ujedno za nas biti financijski održiva. Ukratko, pomogli su nam naći poveznicu između osiguravajućeg društva, nas i naših klijenata – kazala je Bitenc.

Na upit o tome koji su najveći rizici s kojima se susreću kartičarske kuće, Ljiljana je objasnila da u kartičnom poslovanju najčešći rizici nisu ništa veći nego rizici bilo koje druge industrije.

Na fotografiji: Ljiljana Bitenc
Foto: Željko Hladika/Pixsell

U usluzi koju pružamo našim klijentima, ANO je nezamjenjiva karika

- ANO je tvrtka koja zaista predstavlja izuzetak zbog lakoće komunikacije, susretljivosti, visoke stručnosti i spremnosti njezinih zaposlenika da uvijek pomognu i nađu najbolje rješenje za svog klijenta – istaknula je Ljiljana dodavši da u njih ima povjerenje jer zna da će uvijek dati sve od sebe.

- Imali smo situaciju kada smo lansirali jedan novi iznimno zahtjevan proizvod prilikom čega smo zajedno, vrlo detaljno prolazili sve naše zahtjeve prema osiguravateljima i njihove ponude. Osiguranja koje nudimo korisnicima naših kartica i zahtjevi prema osiguravateljima uglavnom su customizirani pa nam je uvijek dobrodošla podrška ANO-a u tom procesu kako bismo pronašli najbolje rješenje za naše korisnike i nas – nadodala je.

PBZ Card korisnicima određenih kartica kao dodanu vrijednost pruža besplatno putno osiguranje i osiguranje od nezgode, pri čemu se korisnici kartica prvo obraćaju službenicima ANO-e kako bi ih uputili što trebaju učiniti u slučaju da ih je, primjerice, zadesila prometna nesreća.

 - ANO ih provodi kroz cijeli proces i od velike su nam pomoći pri ostvarivanju zahtjeva naših korisnika prema osiguravateljima. U uslugama koje pružamo našim klijentima zaista su nezamjenjiva karika – kazala je Ljiljana Bitenc.

Od prvog dana kako surađuju s ANO-om Ljiljana njihov tim opisuje kao „izuzetno stručan i skladan tim koji polaže pažnju na sve detalje te je potpuno posvećen klijentu, njegovim zahtjevima i potrebama. I kod najzahtjevnijih zadataka njihovi klijenti mogu biti opušteni jer znaju da će im ANO isporučiti najbolje moguće rješenje“, kaže ova direktorica dodajući za kraj:

- Preporučujem tvrtkama da dogovore barem bazična osiguranja, poput police osiguranja imovine, informatičke opreme, zgrada i svojih zaposlenika, jer iznosi premija osiguranja nisu toliko visoki da ih svaka ozbiljnija tvrtka ne bi mogla ugovoriti. Ako se samo jedanput ili dvaput iskoristi polica, trošak premija će se već isplatiti. Vjerujem da je došlo vrijeme u kojem treba napustiti razmišljanje „neće se to nama dogoditi“, pogotovo nakon događanja kojima smo svjedočili posljednje dvije godine – kazala je Ljiljana Bitenc, direktorica u Uredu za podršku eksternalizaciji PBZ Carda.

Sadržaj nastao u suradnji s ANO-om.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije