Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

'Made in Germany' ima svoju cijenu

Njemački poduzetnici stoga moraju strahovati za konkurentnost svojih proizvoda na svjetskom tržištu. Mnoge tvrtke zato već proizvode dvije različite serije - jednu za tržišta s kupcima dubljeg džepa i drugu za tržišta na kojima se traži jeftinija roba.
20. siječnja 2014. u 08:44 4 komentara 2404 prikaza
Njemačka proizvodnja
Foto: Deutsche Welle

"Made in Germany" pečat je koji znači kvalitetu i već je postao svojevrsni brend na koji su Nijemci vrlo ponosni. On se u cijelom svijetu povezuje s visokom kvalitetom, inovativnošću i pouzdanošću. Problem je, međutim, što sve to ima i svoju cijenu, pa su artikli proizvedeni u Njemačkoj obično i puno skuplji od onih proizvedenih u drugim zemljama, pogotovo onima u kojima se rad sitno plaća kao što je slučaj s azijskim državama, piše Deutsche Welle.

Njemački poduzetnici stoga moraju strahovati za konkurentnost svojih proizvoda na svjetskom tržištu. Mnoge tvrtke zato već proizvode dvije različite serije - jednu za tržišta s kupcima dubljeg džepa i drugu za tržišta na kojima se traži jeftinija roba.

Plazma keksi
BAŠ KAO NEKADA
Stvari koje se godinama nisu promijenile, a svejedno ih obožavamo
  • Soljženicin:

    rješenje je Made in Kroatien.

  • vucko:

    Sve vise proizvoda na trziste dolazi sa oznakom Made in EU,dok specificni proizvodi pojedinih drzava ,koji su t.zv. brend imaju i oznaku drzave gdje su proizvedeni,kao garancija za kvalitetu odredjenog artikla. Ali ima jedna druga pozitivna vijest.Velike robne kuce ,pogotovo ... prikaži još! za zivezne namjernice odlucile su smanjiti cijene prehrambenih artikala sto ce potrosacima doro doci. Lidel,Aldi i t.d.

  • Avatar neodgovorni
    neodgovorni:

    bolje kupiti jednom kako treba ili 5 puta kinesko i jos se otrovat ili dobit kakav osip il bog zna sta