Na naše je tržište stigla benzinska verzija KGM Torresa, prostranog kompaktnog SUV modela, po početnoj cijeni od 26.599 eura. Torres je do sada na hrvatskom tržištu već bio u električnoj EVX verziji, a od Nove godine je korejski proizvođač dosad poznat kao SsangYong promijenio ime u KG Mobility, odnosno skraćeno KGM.
Torres se sa svojom dužinom od 470 cm i međuosovinskim razmakom od 268 cm te posebno prtljažnikom od sjajne 703 litre obujma (839 l ako se ukloni podnica) smjestio između kompaktne SUV klase i D SUV segmenta i nudi odličnu prostranost za obiteljske potrebe po vrlo konkurentnoj cijeni, koja mu je zaista veliki prodajni adut.
U kabini koja je moderna Torres je vrlo prostran, sprijeda i straga. Već u serijskoj opremi dolazi uz tri zaslona - digitalnom instrumentnom pločom od 12,5 inča, dodirnim zaslonom od 9 inča i ispod njega trećim 8” zaslonom koji zapravo služi za komande klima-uređaja i druge važne funkcije poput odabira načina vožnje. Fizičkih tipki na armaturnoj ploči gotovo da i nema, no sve je pregledno i funkcionalno. Osnovna verzija između ostalog već ima automatski dvozonski klima uređaj, LED svjetla uz automatsko paljenje, alu naplatke od 17” i cijeli niz aktivnih sigurnosnih sustava.
Za pogon KGM Torresa je zadužen 1,5-litreni turbo benzinski motor sa 163 KS i 280 Nm koji je jedina ponuđena motorizacija, uz električnu verziju. Kupci mogu birati između ručnog mjenjača sa šest brzina i 6-brzinskog automatika, a birati se može prednji pogon ili pogon na sve kotače s blokadom središnjeg diferencijala. Verzije s pogonom na sve kotače serijski dolaze s automatskim mjenjačem.
Potrošnja goriva po WLTP-u iznosi 7,9 l/100 km za 4x2 s ručnim mjenjačem, 8,5 l/100 km za 4x2 s automatikom i 9 l/100 km za 4x4 uz automatik. Najveća brzina jest 194 km/h, odnosno 191 km/h za 4x4 verziju. Cijena početnog modela s automatskim mjenjačem uz srednju razinu opreme jest 30.899 eura, a 4x4 A/T verzija uz srednju razinu opremu stoji 33.399 eura