Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 199
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PROSTRAN SPRIJEDA I STRAGA

Cijena diskontna: Korejski obiteljski SUV KGM Torres stigao u Hrvatsku

Foto: Zvonimir Martinčević
1/6
23.04.2025.
u 07:30

Za pogon je zadužen 1,5-litreni turbobenzinac sa 163 KS i 280 Nm okretnog momenta, 6-brzinski ručni ili automatski mjenjač, prednji ili 4x4 pogon, a potrošnja je od 7,9 do 9 l/100 km

Na naše je tržište stigla benzinska verzija KGM Torresa, prostranog kompaktnog SUV modela, po početnoj cijeni od 26.599 eura. Torres je do sada na hrvatskom tržištu već bio u električnoj EVX verziji, a od Nove godine je korejski proizvođač dosad poznat kao SsangYong promijenio ime u KG Mobility, odnosno skraćeno KGM.
Torres se sa svojom dužinom od 470 cm i međuosovinskim razmakom od 268 cm te posebno prtljažnikom od sjajne 703 litre obujma (839 l ako se ukloni podnica) smjestio između kompaktne SUV klase i D SUV segmenta i nudi odličnu prostranost za obiteljske potrebe po vrlo konkurentnoj cijeni, koja mu je zaista veliki prodajni adut.

Foto: Zvonimir Martinčević

U kabini koja je moderna Torres je vrlo prostran, sprijeda i straga. Već u serijskoj opremi dolazi uz tri zaslona - digitalnom instrumentnom pločom od 12,5 inča, dodirnim zaslonom od 9 inča i ispod njega trećim 8” zaslonom koji zapravo služi za komande klima-uređaja i druge važne funkcije poput odabira načina vožnje. Fizičkih tipki na armaturnoj ploči gotovo da i nema, no sve je pregledno i funkcionalno. Osnovna verzija između ostalog već ima automatski dvozonski klima uređaj, LED svjetla uz automatsko paljenje, alu naplatke od 17” i cijeli niz aktivnih sigurnosnih sustava.

Foto: Zvonimir Martinčević


Za pogon KGM Torresa je zadužen 1,5-litreni turbo benzinski motor sa 163 KS i 280 Nm koji je jedina ponuđena motorizacija, uz električnu verziju. Kupci mogu birati između ručnog mjenjača sa šest brzina i 6-brzinskog automatika, a birati se može prednji pogon ili pogon na sve kotače s blokadom središnjeg diferencijala. Verzije s pogonom na sve kotače serijski dolaze s automatskim mjenjačem.

Potrošnja goriva po WLTP-u iznosi 7,9 l/100 km za 4x2 s ručnim mjenjačem, 8,5 l/100 km za 4x2 s automatikom i 9 l/100 km za 4x4 uz automatik. Najveća brzina jest 194 km/h, odnosno 191 km/h za 4x4 verziju. Cijena početnog modela s automatskim mjenjačem uz srednju razinu opreme jest 30.899 eura, a 4x4 A/T verzija uz srednju razinu opremu stoji 33.399 eura

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije

Kupnja

Pretplata