Druga generacija kompakta Cee'd za Kiu je veliki test. To je prvi nasljednik koji se pojavio nakon velikog iskoraka korejskog proizvođača 2006. godine, a danas se od Kije očekuje mnogo više nego prije. Pogotovo nakon sveopćeg oduševljenja manjim modelom Rio.
I Kia, očekivano, nije razočarala, dojam je nakon prvih kilometara provedenih za volanom novog automobila.
Cee'd je sada još atraktivniji. Kia se duhovito sama hvali da je za to zaslužan njihov Lionel Messi, odnosno dizajner Peter Schreyer. Njemački kreativac je od 2005. restilizirao cijelu gamu, a prvi veliki posao mu je bio upravo prvi Cee'd.
Prepoznatljiv Kijin "tigrov nos" još je izraženiji, a agresivnost prednjeg dijela naglašena je i stoliziranim svjetlima. Sportski izgleda i bočna silueta novog Cee'da.
Dobri materijali i obrada
Automobil je narastao u dužinu za 5 cm (431 cm), a međuosovinski razmak je ostao isti (265 cm). U unutrašnjosti su najviše profitirali putnici sprijeda koji imaju 2,1 cm više prostora za noge, a bitno poboljšanje je i obujam prtljažnika veći za 40 litara (380 l).
Vozački položaj je vrlo ugodan. Prvenstveno, tu je novi, vrlo izravan, "mesnati" upravljač. Kokpit je vozački, lagano je zakrenut prema vozaču i vrlo pregledan. Materijali i razina završne obrade smješta Cee'd u gornji kvalitetni razred među kompaktima koji se prodaju u Europi. Inače, Cee'd na Starom kontinentu ima čak 38 konkurenata koji traže dio kolača u najbrojnijoj tzv. Golf klasi.
Ovjes je i više nego dobar. Sprijeda McPherson, a straga multilink omogućuju dinamičnu vožnju i brze prolaske kroz zavoje, ali osiguravaju i potrebnu udobnost.
Vrhunska sigurnost
Kia nije predvodnica u razvijanju novih tehnologija, ali se trudi imati sve što nude i Europljani. Start/stop sustav, upozorenje o prelasku u drugu traku, električna ručna kočnica, pokretanje auta putem tipke, kamera za parkiranje straga, navigacija sa 7-inčnim zaslonom...
Prvi Cee'd je prva Kia koja je na EuroNCAP testu sigurnosti dobila pet zvjezdica, a takav rezultat očekuje se i za novi model.
Velika novost je i što će sve izvedbe serijski biti opremljene sustavom elektronske stabilnosti (ESP), što će pridonijeti sigurnosti. Veliki adut Kije je i puno tvorničko 7-godišnje jamstvo.
Cijene još nisu poznate, ali neslužbeno doznajemo da bi početni Cee'd trebao stajati manje od 100.000 kuna.