Autobusi preskaču vozni red pa ih se čeka i po pola sata, a tramvaji se kvare i ostaju bez napona. Svakodnevica je to, žale se putnici, javnog prijevoza u metropoli, u kojoj je posljednji metar tračnica izgrađen prije 24 godine, a novi tramvaj nabavljen prije 18. Sustavno zanemarivanje gradskog prijevoza jedan je od uzroka stanja u kojem je ZET danas, navodi predsjednik Uprave Marko Bogdanović, koji je na čelo tvrtke došao prije dvije godine. U razgovoru pak najavljuje modernizaciju nizom ulaganja, od dolazaka novih i rabljenih vozila preko obnove i gradnje pruga do informatizacije sustava.
intervju: Marko Bogdanović
Stiže nam 30 rabljenih autobusa, pokrećemo i obnovu tri najkritičnije trase tramvajske mreže
Plaćamo danak dugogodišnjem zanemarivanju, no inicirali smo velik broj projekata i mnogi se već realiziraju pa će se vrlo brzo početi osjećati i poboljšanja usluge, kaže predsjednik Uprave gradske tvrtke
Komentara 23
CA
Malo manje love udrugama koje vodi ekipa iz možemo i evo novih autobusa
LL
nego, jesu li audi rabljeni?
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Prije tri godine ste "inicirali" gradnju tramvajske pruge kroz Heinzelovu ulicu. Nakon tri godine ste jedva uspjeli dobiti lokacijsku dozvolu prije par dana, građevinsku još nemate. A radi se o gotovom ostavljenom koridoru s riješenim imovinskim odnosima. A što jee najbolje, Grad Zagreb je tu i investitor i sam sebi izdaje dozvole. Toliko o vašim možemovskim iniciranjima.