Stiže nam 30 rabljenih autobusa, pokrećemo i obnovu tri najkritičnije trase tramvajske mreže
Plaćamo danak dugogodišnjem zanemarivanju, no inicirali smo velik broj projekata i mnogi se već realiziraju pa će se vrlo brzo početi osjećati i poboljšanja usluge, kaže predsjednik Uprave gradske tvrtke
Komentari 23
Malo manje love udrugama koje vodi ekipa iz možemo i evo novih autobusa
Zar ovi ideološki aktivisti stvarno misle da će ljudi još jednom u onom broju popušiti njihovu ispraznu priču?
nego, jesu li audi rabljeni?
Kakva ekipa vlada i to je uspjeh,dobro da ne kupuju magarce
Imam malo problema sa razumijevanjem. Kako misle da zagrebu mogu odgovarati izraubani autobusi za javni prijevoz.
Zar zbilja misliš da mi vjerujemo u ove tvoje bajke koje pričaš? Vi ste najviše zapustili grad od kad je samostalne Hrvatske. Nemate pojma ni o čemu, grad izgleda kao turska mahala, u prometu su vječite gužve, svi travnjaci su nepokošeni, nemate nikakav novi projekt a sve ono što tako pompozno najavljujete su projekti prethodne vlasti. Vama su vrhunac vođenja grada uvođenje plavih vrećica i nabavka tramvaja tramvaja starih 30 godina ali Audije zato znate nabaviti nove. Čovjek bi vam najrađe rekao da se sramite ali vi srama nemate.
Koliko ono već dugo ne vozi tramvaj preko Jadranskog mosta? Hoćete li jednog "lijepog" dana to predstaviti kao proširenje pruge?
Niti jedan novi projekt, stalno se tupi isto i vade stvari iz naftalina, fijasko s EU fondovima, uvijek su drugi krivi (i klimatske promjene) itd. Da je ovako radio Bandić, mediji bi ga rastrgali, a sadašnji gradonačelnik bi mu svaki dan bio ispod prozora sa zviždaljkom... Smeće, promet, javni prijevoz, voda, plin, održavanje, ... sve čega su se primili loše je završilo, a ono što samo puštaju, to propada. Evidentan dokaz da aktivisti moraju ostati aktivisti, da svi ti fakulteti koje su mukom položili, škole i iskustvo koje su stekli, ne služe ničemu osim destrukciji, da to u sudaru sa stvarnim svijetom ne funkcionira niti malo...
Za članove uprave Holdinga novi Audiji a za građane stari autobusi. Zagrebe vrijeme je za buđenje i smjenu ovih koruptivnih neznalica.
"inicirali smo mnogo projekata" a sto volim kada slusam futur 1 i to stalno...a najbolje bez ikakvih rokova da mozes vidjeti tu "inicijalizaciju".
Nesposobnjakovići znaju samo mahati jugo zastavama i onim duginih boja. Grad su pretvorili u štalu
Kad su izbori u Zagrebu?
Mislim da se predsjednik uprave jako duuuugo nije vozio vozilima tvrtke kojom upravlja. I nakon više tri godine je stvarno dosadilo slušanje kako su oni drugi krivi. S druge strane svi "projekti" kojima se hvalite su od tog istog banditosa.
Zanima me zašto se lubeničari na vlasti, koji nabavljaju fantastična (pra)stara vozila bez klime, ne voze tim javnim prijevozom koji "tako dobro funkcionira", nego su se počastili Audijima?
Danak (lat. tributum) označava svaku materijalnu obavezu koju je kroz povijest neko naselje, grad ili država bilo dužno ispuniti u korist neke druge države. Danak se plaćao u različite svrhe. Nekada je to predstavljao simboličko iskazivanje poštovanja i vjernosti nekomm vladaru, nekada odredbu međunarodnog ugovora koji je sa sobom povlačio recipročne obaveze druge strane, a nekada se ispunjavao pod prisilom, odnosno isključiva svrha mu je bila odvratiti vojni napad, pljačku ili porobljavanje od druge strane. Danak se vrlo često vezuje uz vazalni odnos, odnosno financijske obaveze vazala prema svog sizerenu. U međunarodnim odnosima plaćanje danka je također često podrazumijevalo vazalni odnos, najčešće grada-države ili manjeg kraljevstva prema nekom velikom carstvu. Takvi entiteti koji su plaćali danak se nazivaju tributarne države. Danak je s razvojem međunarodnog prava i nestankom feudalizma postupno nestao iz javnog života, ali se zato preselio u sferu organiziranog kriminala gdje je poznat pod suvremenim nazivom reket.
krenite vi gospodine u ViO. uhljebi nista ne radi. godinama gradjani gledaju iste zastopane sahtove a ovi samo beru pare u fušu.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Prije tri godine ste "inicirali" gradnju tramvajske pruge kroz Heinzelovu ulicu. Nakon tri godine ste jedva uspjeli dobiti lokacijsku dozvolu prije par dana, građevinsku još nemate. A radi se o gotovom ostavljenom koridoru s riješenim imovinskim odnosima. A što jee najbolje, Grad Zagreb je tu i investitor i sam sebi izdaje dozvole. Toliko o vašim možemovskim iniciranjima.