Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Zagreb ZG Vijesti

Produžuju Kranjčevićevu da bi se tramvajem moglo od Malešnice do Dupca

Malo zvuči kao znanstvena fantastika, ali to je stvarni scenarij Grada Zagreba za spoj zapada i istoka metropole po najnovijim izmjenama GUP-a
18. prosinca 2019. u 21:41 42 komentara 30797 prikaza

U tramvaj na Malešnici, njime ugodno do Adžijine, a onda spuštanje na -1 i podzemnom etažom preko Donjeg grada pa nakon Zvonimirove opet na površinu i lagano sve do Dupca.

Križanje Savske i Vukovarske PRVO REKONSTRUKCIJA Hoće li ovo biti prvi metri pruge od 2000.: Vukovarskom tramvajem do Trešnjevačkog trga

Predviđeno i GUP-om

Jest, zvuči ovo pomalo kao neki znanstveno-fantastični filmić, ali nismo ništa sanjali, ovo je scenarij Grada za spoj zapada i istoka metropole koji se predviđa i najnovijim izmjenama Generalnog urbanističkog plana (GUP). O njima će se odlučivati na Skupštini u veljači, a ovu bismo “polupodzemnu željeznicu” možda i zanemarili da prekjučer nije raspisan natječaj za izradu idejnog projekta produžene Kranjčevićeve koja bi trebala činiti upravo jedan dio dionice te buduće tramvajske trase.

Tristo tisuća kuna vrijedan dokument morat će izraditi firma koja pobijedi na nadmetanju, a on će biti podloga za ishođenje lokacijske dozvole za buduću prometnicu. A što je točno produžena Kranjčevićeva? E, pa ona bi u nekim boljim danima trebala preko Nove ceste doći do Fallerova šetališta i onda u konačnici sve do Zagrebačke ceste na kojoj bi se spajala s produženom Ulicom Ivane Brlić Mažuranić.

Grad sada želi dobiti lokacijsku dozvolu na temelju projekta koji će se raditi za dionicu dugu 700 metara, od Selske ceste do Fallerova šetališta.

Okretište Črnomerec ZA DVA I POL MILIJUNA KUNA Već godinu dane rade idejni projekt, no konačno stižu nadstrešnice na okretište Črnomerec

– Na tom je dijelu produžena Kranjčevićeva kategorizirana kao glavna gradska ulica sa širinom koridora od 30 metara. Produženom Kranjčevićevom predviđeno je prometovanje šinskog vozila, odnosno tramvaja, a projektant je dužan razraditi etapno rješenje, odnosno kolnik s dva prometna traka, te rješenje konačnice, koje podrazumijeva pun profil prometnice s tramvajskim koridorom.

Presijeca potok Črnomerec

Budući da trasu nove prometnice presijeca otvoreno korito potoka Črnomerec, projektant mora dati rješenje za njegovo nadsvođenje – objašnjavaju u Gradu.

GUP-om je tramvajska trasa planirana Ulicom Ivane Brlić Mažuranić, njezinim produžetkom do Zagrebačke ceste, pa produženom Kranjčevićevom do raskrižja s Novom cestom, zatim Adžijinom, u kojoj je predviđeno spuštanje u podzemlje. Razinom -1 prolazilo bi se Hebrangovom i Boškovićevom do Zvonimirove, gdje se izlazi na površinu i nastavlja do Dupca. 

1 / 23
Sljemenska žičara jedan je od kapitalnih projekata grada Zagreba

 

OTKRIVAMO GDJE JE ZAVRŠIO
Večernjakov urednik fotografije pronašao zlatni križ s katedrale
A1 Hrvatska
HOME OFFICE
Najbolji savjeti za što bolji rad od doma
  • Rope22:

    Možda ovo nije najbolje rješenje, ali bogme ni ovo kmećanje radničke fronte, njenih fanova, i sličnih crvenih ekipica.sigurno nije. Jer, oni su protiv, gradnje crkava, žičare, novih zgrada, parkova, kružnog toka.........

  • weAreCro:

    U Zagrebu treba podici na platforme cijelu zeljeznicku prugu od sesveta do susedgrada da se prvo promet moze odvijati normalno u gradu. Drugo na mjesto te pruge se moze staviti tramvaj koji ce povezati istok i zapad u cijelosti. Onda ... prikaži još!a treba povezati na vise mjesta sjever-jug jer trenutno dok se rotor radi cijeli Zagreb je tramvajem povezan samo preko mosta mladosti. Prvo treba napraviti prugu na relaciji kvatric-zracna luka, drugo je trebalo biti glavni kolodvor-siget ali je gospon tamo stavio fontane i spomenike tako da ce se ljudi preko mlsta slobode voziti busevima do daljnjega, i treci i najzahtjevniji potez bi bio povezivanje av bologne sa petrovaradinskom- horvacanskom i preko novog mosta u blatu sa arenom. Za sve to postoje ideje i nacrti samo je pitanje zasto se o tome ne razmislja vec se idu kopat tuneli pod zemljom koji ce kostati vise od svega sto sam gore naveo a opet nece rijesit problem prometa i javnog prijevoza u Zagrebu.

  • lukarak:

    Ovo je logicno, kranjcevicevu produziti do selske po munjarskom putu, a IBM dogurati preko zagrebacke do selske. Ovo s ukopavanem naravno da je na dugackom stapu, ali samo da spoje ovo rasteretili bi ljubljansku/zagrebacku gdje se sav promet iz ovih ... prikaži još! naselja prema centru slijeva.