Produžuju Kranjčevićevu da bi se tramvajem moglo od Malešnice do Dupca
Malo zvuči kao znanstvena fantastika, ali to je stvarni scenarij Grada Zagreba za spoj zapada i istoka metropole po najnovijim izmjenama GUP-a
Komentari 42
U Zagrebu treba podici na platforme cijelu zeljeznicku prugu od sesveta do susedgrada da se prvo promet moze odvijati normalno u gradu. Drugo na mjesto te pruge se moze staviti tramvaj koji ce povezati istok i zapad u cijelosti. Ondaa treba povezati na vise mjesta sjever-jug jer trenutno dok se rotor radi cijeli Zagreb je tramvajem povezan samo preko mosta mladosti. Prvo treba napraviti prugu na relaciji kvatric-zracna luka, drugo je trebalo biti glavni kolodvor-siget ali je gospon tamo stavio fontane i spomenike tako da ce se ljudi preko mlsta slobode voziti busevima do daljnjega, i treci i najzahtjevniji potez bi bio povezivanje av bologne sa petrovaradinskom- horvacanskom i preko novog mosta u blatu sa arenom. Za sve to postoje ideje i nacrti samo je pitanje zasto se o tome ne razmislja vec se idu kopat tuneli pod zemljom koji ce kostati vise od svega sto sam gore naveo a opet nece rijesit problem prometa i javnog prijevoza u Zagrebu.
Ako to bude, to je super
Ovo je logicno, kranjcevicevu produziti do selske po munjarskom putu, a IBM dogurati preko zagrebacke do selske. Ovo s ukopavanem naravno da je na dugackom stapu, ali samo da spoje ovo rasteretili bi ljubljansku/zagrebacku gdje se sav promet iz ovih naselja prema centru slijeva.
Godinu i pol rekonstruiraju jedan bezvezni rotor, 10 godina su produžavali Branimirovu, a tu trabunjaju o ukapanju tramvaja. Tko će to napraviti, ona komitetska seljačina?
Poslušati struku ! Ako mudre i školovane glave kažu da je to rješenje onda idemo delati.
Pa oni nisu novu prometnicu unutar grada, denivelaciju raskršća napravili 10 godina.... A sada bi tramvaj pod zemlju... Nikad, pa ni tad. Samo luđaci mogu ovo shvatiti ozbiljno.
Za taj projekt neće biti dovoljan proračun SAD.
Treba ovu državu za početak decentralizirati. Ovo je gore nego što je bilo u SFRJ. I kakvi tramvaji, kakvi bakrači. Ako nećeš raditi metro, onda napravi brzu prugu. Tramvaj je prespor. Ali, Bandić dela i žičaru sa kojom se nikoko neće voziti. Odnosno hoće i koja će praviti gubitke koje će građani Zagreba plaćati. Eto ide ogroman kredit za žičaru dok diže cijenu odvoza smeća koje se eto "odvozi". Dakle, po "vrhunskoj cijeni", dok pročelja zgrada izgledaju kao tamo na početku 90tih.
nisu u stanju napraviti novu remizu tramvaja, spojiti tramvajsku prugu Horvaćanska-Ljubljanica ili tramvaj do Travnog, kako će tramvajem pod zemlju još je teže zamisliti.
Danas ima da se lome misevi u gradskoj upravi lupajuci minuse negativnim komentarima. AHAHAHAHA
Zagreb treba podzemnu željeznicu koja jedina može osigurati učinkovit prijevoz ljudi. Ne treba veliki broj linija već svega dvije cijevi, istok-zspad, sjever-jug. Zagreb je jedan od posljednjih gradova Europe bez podzemne a podzemnu imaju i znatno manji gradovi od Zagreba, recimo Laussagne (153.000 stanovnika), Brescia (193.000 stanovnika), Rennes (211.000 stanovnika), Bilbao (345.000 stanovnika), Toulouse (466.000 stanovnika), Lyon (506.000 stanovnika), Lisabon (545.000 stanovnika i brojni drugi gradovi. Dakle zagrebačkih 850.000 stanovnika nije premalen broj za podzemnu! Drugi je mit loše tlo ispod ZG, no jednako ili još teže tlo nalazi se ispod drugih gradova koji imaju podzemnu. Novčano gledano to su velike investicije koje su uvijek izvedene kao zajednički poduhvat više banaka, više velikih investitora, države i grada, sve uobličeno u koncesiju na cca 50-60g. Ukoliko bismo u sve uključili i sredstva EU, itekako ostvarivo. Sve studije govore da je ekonomski povrat podzemne za cijeli grad višestruk, time se otvara poduzetnička klima ali i osigurava posao za naše radnike kroz niz godina. Tko u ZG započne taj projekt, dobit će svoju bistu i ulicu, ostat će u povijesti grada kao velikan, no tu su potrebni hrabrost, poštenje, znanje i veliki rad.
Nemam pojma zašto od Savske do Prečkog, gdje imate 8 naselja i bar 250 tisuća stanovnika imamo dva tramvaja, peticu i sedamnaest? Kad uzmete da je tramvaj broj 5 zapravo pola tramvaja jer je malen, 8 naselja ovisi o jednom i pol tramvaja? Zar je tako teško usmjeriti broj 4 do Prečkog a ide i preko kolodvora! Šteta je ne koristiti to što imamo! Može se broj 4 okretati i u Dubravi?! A autobusnih linija skoro da i nemamo?
Jasno mi je kako svizac zamota čokoladu ali me zanima kako će ovo zamotati.
Ako obicna zicara, koja je samo nadogradnja postojece kosta onih 500 mil kn, koliko bi onda ovo kostalo? Vjerojatno negdje 15 mlrd kn, a kredit bi se isplacivao slijedecih 50 godina
Ma ne, nisu bajke, nego uvod ili predgovor za uzimanje teške love prvo za projekt, pa za otkupe zemljišta, ev. zgrada, pa za izvedbu, pa onda neočekivani troškovi. Ak je žičara poskupila sedam puta, ovo bu Grad pokopalo za dugo. dugo.
Zvuci kao znavstvena fantastic? Zanima me dali je taj novinar ikada bio izvan Hrvatske? Zagreb nije nikakova metropola, novi dijelovi grada izgledaju kao sto I jest, komunisticka ostavstina. Izuzevsi dio od Gornjeg grada do glavnog kolodvora, ostalo je zapusteno I puno grafita.
Dal netko jos vjeruje u ove bedastoce?
Znanstvena fantastika? Hahaha
Taj gradski ured za promet je vjerojatno pun djece koja črčkaju po papiru želje i snove.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Možda ovo nije najbolje rješenje, ali bogme ni ovo kmećanje radničke fronte, njenih fanova, i sličnih crvenih ekipica.sigurno nije. Jer, oni su protiv, gradnje crkava, žičare, novih zgrada, parkova, kružnog toka.........