Naslovnica Vijesti Hrvatska

Australci su gosti koji ne miruju i žele istražiti Hrvatsku

Iz daleke Australije lani je stiglo oko 243.000 gostiju, što je čak 15 posto više nego u 2017., a većina je posjetila naša tri grada: Zagreb, Dubrovnik i Split
04. srpnja 2019. u 13:02 0 komentara 147 prikaza
HTZ
Foto: HTZ
Pogledajte galeriju 1/3

Interes Australaca za putovanjem u Hrvatsku iz godine u godinu raste, oni su putnici koji ne miruju, vole adrenalin, sport, dobru zabavu i odličnu hranu, a vaša zemlja time obiluje. Hrvatsku Australci žele vidjeti i istražiti,kazao je Paul Polyviou, izvršni direktor Sun Island Toursa na prezentaciji Hrvatske turističke zajednice u Sydneyju, održanoj dan nakon predstavljanja hrvatskog turizma u Melbourneu. Radionici organiziranoj u suradnji sa Slovenskom turističkom organizacijom pod sloganom „Experience Croatia,  Feel Slovenia“, odazvali su se vodeći australski turoperatori i čak osamdesetak tamošnjih turističkih agenata.

HTZ HTZ Veliko predstavljanje Hrvatske i cjelokupne hrvatske turističke ponude u Australiji

Među njima su, recimo, turoperator Experience Croatia & More, kompanija s više od 40 godina iskustva u turističkoj industriji koja je prva Australcima počela prodavati Hrvatsku kao turističku destinacij, potom Greece and Mediterranean Travel Centre, australska agencija specijalizirana za prodaju Grčke, Egipta, Italije, Španjolske, Malte i Hrvatske; Excite Holidays, vodeća australska, ali i globalna on lina putnička platforma koja pruža usluge putovanja, smještaja, prijevoza te Sun Island Tours turoperator specijaliziran za prodaju Hrvatske, Cipra, Egipta, Grčke, Izraela, Italije, Jordana, Malte, Portugala, Slovenije, Španjolske i Turske.

HTZ | Autor : HTZ Foto: HTZ

- Moram priznati da je interes za Hrvatskom i hrvatskom turističkom ponudom u Australiji premašio sva naša očekivanja. Održali smo predstavljanje pred vodećim australskim turoperatorima koji u svojim programima već nude Hrvatsku, ali ono što posebno veseli i pred brojnim turističkim agentima koji zbog velikog interesa Australaca za putovanjem u našu zemlju priželjkuju suradnju s hrvatskim turističkim subjektima - komentar je direktora HTZ-a Kristjan Staničić, koji nadodaje kako je u ovoj godini Hrvatskoj turističkoj zajednici fokus pojačana promocija Hrvatske na dalekim tržištima poput Kine, SAD-a, Kanade, Singapura, Južne Koreje i posebno Australije.

Iz Australije je, inače,  lani stiglo oko 243.000 gostiju, što je 15 posto više nego u 2017., a ostvarili su 745.000 noćenja, što je rast od 12 posto. Australci najviše posjećuju Zagreb, Dubrovnik i Split gdje se ostvaruje gotovo 70 posto ukupnih dolazaka australskih turista u Hrvatskoj. 

Sastanak Kolinde Grabar-Kitarović i kineskog premijera SURADNJA Kineska pokrajina Shanxi želi jaču turističku i kulturnu razmjenu sa Hrvatskom

- Tržište Australije izuzetno je bitno za naš grad jer australski gosti ostaju duže u destinaciji, a za njih Zagreb ima odličnu ponudu za novac te im je ishodišna ili završna točka dužeg putovanja po Hrvatskoj i susjednim zemljama. Od 2015. godine bilježimo konstantni porast gostiju iz Australije. Tada smo zabilježili 16.896 dolazaka i 33.716 noćenja, dok smo 2018. godine zabilježili 30.636 dolazaka i 64.288 noćenja, što predstavlja porast od čak 81 posto u dolascima i 91 posto u noćenjima - rekla je e direktorica TZ Zagreba Martina Bienenfeld, koja je također dio hrvatskog tuirstičkog tima u Australiji.

HTZ | Autor : HTZ Foto: HTZ

Hrvatska turistička delegacija sutra će u Sydneyju predstaviti našu turističku ponudu pred dvadesetak vodećih australskih turističkih i lifestyle medija poput Travmedia, Get lost magazinea, Marie Claire, Gourmet Traveller, Travel Weekly Australia, SBS, Harper's Bazaar, Travel Tolk, KarryOn, Escape, Luxury Travel Magazine, MiNDFOOD, The Australian Women's Weekly, itd.

Inače, na prezentaciji i radionicama u Australiji sudjelovalo je 11 hrvatskih turističkih subjekata (TZ Dubrovačko-neretvanske županije, Rijeka - Europska prijestolnica kulture 2020, Croatia Airlines, TZ Grada Zagreba, TZ Dubrovnika, Katarina Line Cruises &Tours, Atlas Plus, Navigare Yachting, Bagatin Clinic, Aronda Adriana Travel i Olivari), dok su slovensku turističku ponudu predstavljala četiri slovenska partnera (KNM Travel, Lubljana tourism&Ljubljana Castle, Palma travel DMC i Happy tours).

OHR SAVJETNIK
Otkrijte imate li sivu mrenu
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.