znanstvenici otkrili

Mliječna staza zaista je bijele boje, baš kao snijeg u proljeće

'svemir mlijecna staza'
''
12.01.2012.

Boja galaksije otkriva kolika je starost zvijezda te galaksije, prije koliko su vremena nastale, jesu li još u nastajanju ili su nastale prije milijardu godina

Astronomi su utvrdili koje je točno boje naša galaksija, odnosno koje je boje Mliječna staza i čini se da joj ime u potpunosti odgovara.

Iako se, gledajući sa Zemlje, čini bijelom, to ne mora biti tako, odnosno može izgledati bijelo zbog loma svjetlosti i odbljeska, a znanstvenike je zanimalo koje je boje  Mliječna staza ako je pogledamo izvana.

Usporedbom zvijezda iz naše galaksije i onih koje se nalaze u drugim galaksijama znanstvenici su došli do iznenađujućeg rezultata. Mliječna stara zaista je bijela. Nije to, naravno, bilo koja nijansa bijele boje. Boju Mliječne staze istraživači su usporedili s bojom snijega u proljeće sat vremena prije izlaska ili zalaska sunca.

– Za astronome boja galaksije jedan je od važnih parametara. Ona nam govori kolika je starost zvijezda te galaksije, prije koliko su vremena nastale zvijezde u galaksiji, jesu li još u nastajanju ili su nastale prije milijardu godina – objasnio je za BBC potrebu određivanja stvarne boje Mliječne staze Jeffrey Newman sa Sveučilišta u Pittsburghu.

Proces određivanja boje Mliječne staze otežan je time što se Zemlja nalazi unutar nje same, ali i to što "pogled" sa Zemlje blokira zvjezdana prašina zbog čega je sa Zemlje moguće vidjeti samo tisuću ili dvije tisuće svjetlosnih godina u bilo kojem smjeru.

Ipak, prema otkrivenom, moguće je zaključiti da je Mliječna staza negdje između "novorođenčeta" i "starice". Naime, sudeći po boji galaksije, sve manje zvijezda nastaje unutar Mliječne staze.

OR
orisis
19:35 12.01.2012.

moguće je zaključiti da je Mliječna staza negdje između \"novorođenčeta\" i \"starice\". Ako ne znate procjeniti starost onda je bolje ne bulazniti ovakve besmislice...

PR
promjena2
14:46 13.01.2012.

Mlijecna staza je se vise puta od NASE prikazivala kroz devet razliciti dimni boja jer su izludjivali cijeli svijet, a NOBELOV KOMITET za fiziku ne usudi se da teoretski provjeri Nultu-Dimenziju koja moze otkriti da li je uopste postojao VELIKI PRASAK takozvani Big-Bang. Od Nobelovog komiteta jos se nije do danas dobio odgovor.

OB
-obrisani-
23:47 13.01.2012.

big bang je tipična teorija iz koje se vidi ograničenost ljudi u poimanju svijeta i svemira. Iz privida širenja svemira u nekom razdoblju, oni matematičkom dedukcijom dolaze do nerealne ništice, kao počelu svega :)))) Oni isključuju mogućnost titranja ili vječnogog postojanja - više im se sviđa apsolutno ništa, e da onda iz njega nastane, ničim izazvana, sva sila materije i energije. A to je ravno božjem stvaranju - pucne prstom i eto ti svemira - ko p**** dim..... A šta ako se čitav svemir pelijeva iz jedne crne rupe u drugu ?