Ovogodišnji burzovni promet dionicama Podravke prošli je tjedan premašio 20 milijuna eura, što ih svrstava na sam vrh ljestvice najtrgovanijih na Zagrebačkoj burzi u 2024. Solidnu podršku likvidnosti te dionice, kao i u slučaju još nekoliko burzovnih perjanica, generira i sama kompanija u okviru programa otkupa vlastitih dionica. Od oko 122 tisuće protrgovanih dionica Podravke u prvih sedam i pol mjeseci kod svake desete (oko 13 tisuća komada) na strani kupnje bila je sama kompanija, izdvojivši za te kupnje približno 2 milijuna eura.
U prvom polugodištu HT je stajao iza gotovo 28% ukupne količine dionica u prometu i time u vlastite dionice usmjerio oko 3,6 milijuna eura, a iako po tome i ove godine prednjači, to je znatno manje stjecanja u odnosu na 2023. kad je kupio dionica vrijednih 21,2 milijuna eura. Ipak, relativno gledano, u pogledu tih aktivnosti ove je godine rekorder pulska Arena Hospitality Group. Ona je do sredine godine na burzi kupila više od 28 tisuća vlastitih dionica ili čak 40-ak posto ukupne količine u prometu, s tim da u njezinu slučaju to znači uloženih nešto više od 900 tisuća eura.
Hrvatski telekom, Podravka i Arena najviše kupuju svoje dionice
Relativno gledano, u pogledu tih aktivnosti ove je godine rekorder pulska Arena Hospitality Group. Ona je do sredine godine na burzi kupila više od 28 tisuća vlastitih dionica ili čak 40-ak posto ukupne količine u prometu, s tim da u njezinu slučaju to znači uloženih nešto više od 900 tisuća eura.
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.