Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 158
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
NA TESTU

Škoda Octavia Combi - praktičnost (čak i) ispred cijene

18.03.2009.
u 13:31

Redizajniranu Škodu Octaviju ovoga puta isprobali smo u karavanskoj, Combi, verziji, te sa SportStyle opremom i dvolitrenim turbodizelskim motorom od 140 KS. Taj motor, zasad najjači u ponudi, ujedno je i jedini element na koji imamo prigovora. Da ne bude zabune, nemamo prigovora na performanse - Octavia Combi 2,0 TDI solidno ubrzava, postiže pristojan maksimum i ne troši previše. Prigovor se odnosi na zvuk - motor je preglasan i ne zvuči uglađeno.

S dizajnerskog aspekta, redizajn je Octaviji donio blago zatezanje linija. Novi svjetlosni sklopovi, jasno, podrazumijevaju se, kao i dorađeni branici. Dorade u interijeru pridonose većoje preglednosti i funkcionalnosti. Prednja sjedala su udobna i čvrsta, te dobro podupiru tijelo. U kombinaciji s dobrim, sportskim, ovjesom, Octavia Combi je u vožnji uistinu ugodna, ali i agilna. Preglednost iz vozila dobra je u svim smjerovima.

Stražnja sjedala također nude dovoljno prostora. Praktičnih je pretinaca u interijeru u izobilju - ispod suvozačeva sjedala, u vratima, mreža sa strane središnje konzole... Combi izvedba donosi zatamnjena stražnja stakla, što putnike štiti od sunca ali im i osigurava privatnost. Izdašan prtljažnik nudi 580 do čak 1620 litara, sa spuštenim stražnjim sjedalima. Početni Combi model (1,4 Classic) stoji 126.213 kuna. No, za Octaviju Combi SportStyle 2,0 TDI valja dati 192.890 kuna. Za testno je vozilo cijena 204.319 kuna - zbog dodatne opreme.


Sportstyle oprema

Dvozonski klima-uređaj, ABS, MBA, MSR, zračni jastuci za vozača i suvozača, bočni zračni jastuci, el. podizači stakala, el. podesivi i grijani vanjski retrovizori, 17‘‘ lakometalni naplatci, sportsko podvozje, sportska prednja sjedala, trokraki upravljač,...

Želite prijaviti greške?

Kupnja

Pretplata