Redizajniranu Škodu Octaviju ovoga puta isprobali smo u karavanskoj,
Combi, verziji, te sa SportStyle opremom i dvolitrenim turbodizelskim
motorom od 140 KS. Taj motor, zasad najjači u ponudi, ujedno je i
jedini element na koji imamo prigovora. Da ne bude zabune, nemamo
prigovora na performanse - Octavia Combi 2,0 TDI solidno ubrzava,
postiže pristojan maksimum i ne troši previše. Prigovor se odnosi na
zvuk - motor je preglasan i ne zvuči uglađeno.
S dizajnerskog aspekta, redizajn je Octaviji donio blago zatezanje
linija. Novi svjetlosni sklopovi, jasno, podrazumijevaju se, kao i
dorađeni branici. Dorade u interijeru pridonose većoje preglednosti i
funkcionalnosti. Prednja sjedala su udobna i čvrsta, te dobro podupiru
tijelo. U kombinaciji s dobrim, sportskim, ovjesom, Octavia Combi je u
vožnji uistinu ugodna, ali i agilna. Preglednost iz vozila dobra je u
svim smjerovima.
Stražnja sjedala također nude dovoljno prostora. Praktičnih je
pretinaca u interijeru u izobilju - ispod suvozačeva sjedala, u
vratima, mreža sa strane središnje konzole... Combi izvedba donosi
zatamnjena stražnja stakla, što putnike štiti od sunca ali im i
osigurava privatnost. Izdašan prtljažnik nudi 580 do čak 1620 litara,
sa spuštenim stražnjim sjedalima. Početni Combi model (1,4 Classic)
stoji 126.213 kuna. No, za Octaviju Combi SportStyle 2,0 TDI valja dati
192.890 kuna. Za testno je vozilo cijena 204.319 kuna - zbog dodatne
opreme.
Sportstyle oprema
Dvozonski klima-uređaj, ABS, MBA, MSR, zračni jastuci za vozača i suvozača, bočni zračni jastuci, el. podizači stakala, el. podesivi i grijani vanjski retrovizori, 17‘‘ lakometalni naplatci, sportsko podvozje, sportska prednja sjedala, trokraki upravljač,...