U Parizu se ovih dana o umjetnosti govorilo malo drukčije nego inače, ne samo zbog Art Basela nego i zbog spektakularne krađe koja je potresla Louvre. Francuska prijestolnica do 26. listopada pod staklenim svodom Grand Palaisa ugostila je drugo izdanje Art Basela Paris, događaja koji je postao nezaobilazna točka svjetske umjetničke scene. Više od dvije stotine galerija iz četrdeset i jedne zemlje, uključujući šezdeset i tri francuske, okupilo je pod jednim krovom djela starih majstora, suvremenih klasika i avangardnih autora. Pariz, grad koji stoljećima udiše umjetnost, ovom je prilikom ponovno potvrdio svoj status kulturnog središta svijeta. I dok se još uvijek priča o drskoj pljački u Louvreu, Art Basel Paris donio je jednu ljepšu priču o umjetnosti, ali i o dobrom osiguranju.
davor bruketa piše za večernji:
Sa svojim drugim izdanjem, Art Basel Paris postao je nezaobilazna točka svjetske umjetničke scene
Galerije su se natjecale u originalnosti, a prodaja je, kada pogledamo brojke, oborila rekorde. Modiglianijeva "Jeune fille aux macarons" prodana je za gotovo deset milijuna dolara, "Agnes Martinina Children Play" za 4,5 milijuna, dok je Gerhard Richterov "Abstraktes Bild" dosegnuo vrtoglavih 23 milijuna
Komentara 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Možda bi model franšizacije Art Basela mogao biti primijenjen i na čuveni bijenale. Mali bijenale-i dostupni publici diljem svijeta, 3D projekcije izložaka (uz poneki original ili instalaciju u svakom gradu) ... ZG Velesajam kao fina lokacija za naš odvjetak.