Sa svojim drugim izdanjem, Art Basel Paris postao je nezaobilazna točka svjetske umjetničke scene
Galerije su se natjecale u originalnosti, a prodaja je, kada pogledamo brojke, oborila rekorde. Modiglianijeva "Jeune fille aux macarons" prodana je za gotovo deset milijuna dolara, "Agnes Martinina Children Play" za 4,5 milijuna, dok je Gerhard Richterov "Abstraktes Bild" dosegnuo vrtoglavih 23 milijuna
Komentari 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Možda bi model franšizacije Art Basela mogao biti primijenjen i na čuveni bijenale. Mali bijenale-i dostupni publici diljem svijeta, 3D projekcije izložaka (uz poneki original ili instalaciju u svakom gradu) ... ZG Velesajam kao fina lokacija za naš odvjetak.