Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 7
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Vrlo neobično

Jeste li znali da će ljudi prije naručiti hranu koja je u jelovniku napisana kurzivom?

04.09.2019.
u 15:44

Čak i boja slova igraju veliku ulogu, a položaj jela na papiru također pomaže kod odabira

Vlasnici restorana mislili su na sve pa upravo zato jelovnici izgledaju na točno određeni način. Iako svaki restoran ima svoj jelovnik, raspored ponude je otprilike isti, a tako je s razlogom. Sve tajne je na društvenoj mreži Quora otkrio Aaron Abramson, a pridružili su mu se još neki ljudi u komentarima. 

"Jelovnici su puno više od običnog komada papira. Sve je unaprijed određeno, a na izradi jelovnika rade mnogi stručnjaci. Važno je da jelovnik prati brend, da se lako čita i najvažnije da donosi zaradu. Koriste skupa jela na početku jelovnika kako bi privukli ljude na ona jeftina", napisao je Aaron.

Uz to je i priložio sliku s objašnjenjima svake stavke na jelovniku na kojoj su ucrtane još neke zanimljive činjenice.

Tako je na primjer, boja slova prvo što ljudi uoče na jelovniku, a ona djeluje na idući način. Zelenu boju ljudi povezuju s time da je hrana svježa, dok narančasta potiče apetit. Žuta zaokuplja pažnju posjetitelja, dok crvena traži akciju i najčešće se nalazi kod hrane s najvišom cijenom

Neki restorani u jelovnike na prvo mjesto stavljaju skuplja jela, kako bi se ostala činila jeftinima i pristupačnima. 

Christopher Richards u komentarima je dodao: "Kada tražite piće s ledom, najčešće ćete dobiti puno leda kako bi u čaši bilo što manje tekućine. Najbolji primjer je McDonald's."

Još jedan korisnik Dhanush Ms je napisao kako je sve unaprijed određeno, od ulaska u restoran, preko boje zidova pa do glazbe koja svira. Također je dodao kako i tekst igra ulogu. Na primjer, navodno će ljudi prije naručiti hranu koja je napisana kurzivom, dok će podcrtane riječi dodatno privuči pažnju. Ljude posebno privlače imena jela koja u sebi sadrže članove obitelji, recimo "Bakini kolači".

Pogledajte kako paziti na težinu i nakon 50. godine života:

Ključne riječi

Komentara 1

YU
YuBastards
21:42 04.09.2019.

U cjenicima hrvatskih restorana cete uz to naci i; masne otiske jagodica, barem 30% jela i napitaka pogresno napisanih naziva, naborane i ofucane stranice, od ukupno 40 jela navedenih na cjeniku,37 ih nije u ponudi...itd.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije