Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Xiaomi u zagrebačkoj Areni predstavio prvi hrvatski Mi Store

Četvrti najveći proizvođač mobitela na svijetu otvara svoju prvu trgovinu u Hrvatskoj
20. prosinca 2018. u 13:36 3 komentara 1707 prikaza
Xiaomi otvara prvi Mi Store u Hrvatskoj
Foto: Danijel Lijović
Pogledajte galeriju 1/11

Još jedan sve rašireniji kineski proizvođač mobitela pojačava svoju prisutnost u Hrvatskoj. Xiaomi je u zagrebačkom Arena Centru upravo predstavio svoj prvi hrvatski Mi Store, a službeno otvorenje bit će u subotu 22. prosinca. Nakon Huaweija koji je posljednjih godina postao vrlo prepoznatljiv i u Hrvatskoj, sada se na hrvatskom tržištu želi nametnuti i Xiaomi, četvrti vodeći proizvođač mobitela na svijetu (iza Samsunga, Huaweija i Applea). 

Yandex.Phone OTPOR KONKURENCIJI Rusko 'njet' Samsungu i iPhoneu: Evo kakav su mobitel izbacili na tržište

Prilikom otvorenja, Domagoj Čavar, COO tvrtke Bijelić Co, ovlaštenog distributera Xiaomi brenda za Austriju, Hrvatsku, Srbiju, Sloveniju i Crnu Goru, je rekao: 

- Posebno sam sretan jer je, samo nekoliko tjedana nakon otvorenja prvog Mi Storea u Londonu, i nekoliko mjeseci nakon otvorenja u Beču, hrvatsko tržište pametnih telefona postalo bogatije za jedan globalan brand, kazao je Čavar, a za Večernji list je komentirao koliko je uopće prepoznatljivost tog brenda u Hrvatskoj: 

- Xiaomi je u Hrvatskoj još u počecima. O prepoznatljivosti brenda nam je teško pričati jer u pitanju Xiaomija dosta varira. On je u općoj publici izrazito nizak, ali postoji velika baza lojalnih Xiaomi fanova koji svoja iskustva šire na druge korisnika i upravo je "word of mouth" jedan od glavnih stupova Xiaomi marketinga.

Novi modeli Iphonea ASTRONOMSKI IZNOSI Vrijedi li iPhone silnih dolara? Xiaomi je dao najbolji odgovor

Čavar ističe da će Mi Store pomoći Xiaomiju da pokaže ozbiljnost svoje ponude i pruži priliku korisnicima da se sami uvjere u kvalitetu:

- Trgovinu ne gledamo nužno kao profitnu jedinicu, Xiaomijeva politika trgovina je fokus na iskustvo korisnika. Shop Već svojim izgledom daje do znanja da se radi o ozbiljnom brendu, a nudimo i servis pa i uslugu "Zero day" servis u kojoj već isti dan do kraja radnog vremena dobivate uređaj nazad, ako ga donese ujutro. 

Xiaomi je poznat kao brend koji na tržište izbacuje mobitele povoljnih cijena, a sa sve boljim specifikacijama, što je taktika koju je odlično koristio i poznatiji Huawei. A najskuplji flagship im je Mi 8 Pro za 4.999 kuna. Može li Xiaomi napasti Huaweijev srednji segment u Hrvatskoj?

Huawei Mate 20 Pro KRCAT DOBRIM STVARIMA Isprobali smo novo čudo iz Kine: Što sve može Huawei Mate 20 Pro

- Ne sumnjam da će Mi Store biti zanimljiv Hrvatima. U neku ruku i naša konkurencija Huawei nam je učinio uslugu, probio je taj imidž da kineski smartphone uopće nije loš, dapače jedan je od boljih. Ne krijemo da nam ambicija nije biti br 3 ili 4, nego biti br 1. Teško je reći napadamo li mi srednji segment, to je trik pitanje - što je srednji segment. Moglo bi se reći da je i cijeli Xiaomi   srednji segment po visini cijene. Naš flagship Pocophone s najbržim procesorom na svijetu Snapdragonom 845, sa 6 GB RAM-a i 128 GB memorije stoji 2999 kuna. Od Pocophonea definitivno najviše očekujemo, sve nas je ugodno iznenadio, i bit će nam jedan od fokus modela u 2019 - zaključio je Čavar.

Zagrebački Mi Store ponudit će velik broj Xiaomijevi pametnih telefona, ali i cijeli niz drugih gadgeta. Uz najnovije modele Mi 8 Pro, Mi 8 Lite i Redmi Note 6 Pro smartfona, u ponudi su i slušalice za pametne telefone, mobilni USB punjači i auto punjači, robot usisavači, električne četkice za zube pa i laserski vertikalni  4K projektor za oko 13.000 kuna...

Mi A2 - Flagship iskustvo Xiaomi predstavio dugoočekivane Mi A2 i Mi A2 Lite pametne telefone

Inače Xiaomi ističe da je u trećem kvartalu ove godine već ostvario svoj godišnji cilj isporuke od 100 milijuna uređaja, dobrim dijelom i zahvaljujući u najvećoj mjeri seriji Mi 8 uređaja koji će biti dostupni i u sklopu hrvatskog Mi Storea.

Na otvaranju u Areni u subotu može se očekivati gužva jer su najavljene i promotivne akcije. U prvih 11 minuta od otvorenja slijedi akcija 1+1 gratis, dok u sljedećih 100 minuta slijedi akcija 2+1 gratis. 

Krčki pršut
Da, domaće je!
Za proslave i posebne prilike birajte hrvatske suhomesnate delikate

A1 izdvaja za Vas