Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Prihodi Kraša porasli više od 10 posto, neto dobit dosegnula 4 milijuna kuna

Pritom su prihodi od prodaje u inozemstvu ostvareni u iznosu od 101,8 milijuna kuna, a prihodi od prodaje na domaćem tržištu iznose 119,4 milijuna kuna i porasli su za 19,8 milijuna kuna
27. travnja 2018. u 09:55 1 komentara 261 prikaza
kraš
Foto: Žarko Bašić/Pixsell

Kraš grupa je u prvom tromjesečju ostvarila četiri milijuna kuna neto dobiti, 48 posto više nego u istom razdoblju godinu ranije, što se zahvaljuje rastu prihoda, pokazuje financijsko izvješće te konditorske tvrtke, objavljeno u petak.

vipnet Biznis Prihodi Vipneta porasli na 103 milijuna eura, rast od 2,4 posto

Ukupni prihodi iznosili su u proteklom kvartalu 223,1 milijun kuna10,2 posto više nego u prvom tromjesečju lani.

Ukupni konsolidirani rashodi ostvareni su u iznosu od 218,1 milijun kuna i veći su za 9,8 posto.

Glavninu prihoda čine prihodi od prodaje koji su iznosili 221,2 milijuna kuna, što je 10,8 posto više u odnosu na isto lanjsko razdoblje.

Pritom su prihodi od prodaje u inozemstvu ostvareni u iznosu od 101,8 milijuna kuna, a prihodi od prodaje na domaćem tržištu iznose 119,4 milijuna kuna i porasli su za 19,8 milijuna kuna.

Bruto dobit te konditorske industrije u prvom je tromjesečju iznosila 82,6 milijuna kuna, pri čemu je bruto marža bila na razini od 37,4 posto.

Kako se navodi u izvješću, u prvom je tromjesečju u okviru ukupnog povećanja obujma prodaje nastavljen trend povećanja izvoza. Značajnije povećanje, kako ističu u Krašu, ostvareno je u Saudijsku Arabiju, Australiju, Kanadu, BiH, Makedoniju kao i na tržišta zemalja zapadne i srednje Europe. 

Ante Vlahović Uspješna 2017. Adris zaradio 374 milijuna kuna, a uložili pola milijarde kuna HT Novo izvješće Neto dobit HT-a porasla gotovo 12 posto, prihodi blago pali Podravka RAST U EUROPI Podravka objavila najbolju dobit u povijesti tvrtke

VIP izdvaja za Vas

  • Aedes2017:

    Kraš i Podravka imaju s r a m o t n o visoke cijene na hrvatskom tržištu.Bilo bi zanimljivo znati udio domaćih namirnica u njihovim finalnim produktima .