PROMO

Poslovna strast u kombinaciji s HAMAG-BICRO financijskom potporom osigurali su tvrtki Suban vodeću tržišnu poziciju

Tvrtka Suban d.o.o.
02.12.2022.
u 07:00

Usprkos tržišnoj groznici koja snažno trese svjetsku ekonomiju, pa time i hrvatsko gospodarstvo, još uvijek svjedočimo uspješnim poduzetničkim pričama koje dokazuju da fraza „tko ne riskira, taj ne profitira“ nije tek puki niz slučajnosti, već odraz truda, rada i hrabrosti.

Hvalevrijednim poslovnim iskoracima svakako se može pohvaliti obiteljska tvrtka Suban d.o.o. koja se bavi proizvodnjom, preradom i trgovinom proizvoda od ljekovitog bilja.

Nastala iz hobija njezinog osnivača Milana Subana, kompanija je nakon više od 30 godina rada, zauzela vodeću poziciju u svijetu biljnih drogerija. Preobrazbi tvrtke Suban u prepoznatljiv brend uvelike je doprinijela potpora ESIF pojedinačnog jamstva za koje je kompanija aplicirala putem HAMAG-BICRO-a, Hrvatske agencije za malo gospodarstvo, inovacije i investicije, čiji financijski instrumenti pomažu u mobilizaciji dodatnih izvora novčanog kapitala u svrhu prevladavanja tržišnih prepreka.

Povratak prirodi - novi optimalni business model

U današnjem užurbanom i digitaliziranom okruženju pokazuje se potreba ljudi da se na neki način vrate prirodi i da teže očuvanju svojeg zdravlja. Ne čudi stoga što djelatnosti poput naše, koja se temelji na proizvodnji usitnjenog bilja, čajeva, kapi, sirupa i krema, bivaju sve popularnije među potrošačima čiji se interes za ljekovitim biljem kontinuirano povećava, objašnjava Katica Suban, direktorica tvrtke Suban.

„Takav segment prisutan je i u obliku samoliječenja gdje ljudi traže i alternativne puteve za poboljšanje zdravlja, osim posjeta liječničkoj ordinaciji. Uz kontroliranu visoku kvalitetu naših proizvoda (imamo uvedene standarde ISO 9001 i ISO 22000), individualni pristup krajnjem korisniku preko rada našeg savjetovališta smatramo našom ključnom prednošću na tržištu“, tvrdi Katica.

Osim toga, tu su i cjenovna pristupačnost, pouzdana kakvoća proizvoda, dvosmjerna komunikacija sa zainteresiranim dionicima te neupitno uvažavanje reklamacija, što su glavne odrednice kojima se tvrtka Suban ističe među konkurencijom.

Krize kao poticaj, a ne obeshrabrenje

Neprestani razvoj novih proizvoda, baš kao i učinkovita implementacija pametne tehnologije u procese proizvodnje od fundamentalnog su značaja za tvrtku Suban čiji stručni kadar ne skriva svoju poslovnu strast kada je u pitanju održavanje kvalitetnih i partnerskih odnosa s kupcima, dobavljačima i financijskim institucijama. Čak ni neizvjesne situacije poput globalne krize uzrokovane korona virusom nisu pokolebale planove tvrtke Suban, unatoč određenim poteškoćama.

„Pandemija je u početku uzrokovala povećanu potražnju za prirodnim proizvodima te je za vrijeme lock-downa zabilježen porast prodaje biljaka i biljnih proizvoda, posebno u dijelu internetske prodaje. Nažalost, brzo su se pokazali i negativni učinci na poslovanje u vidu povećanih ulaznih troškova sirovina i ambalaže te troškova prijevoza“, navodi Katica.

Izuzev toga, tvrtka Suban je 2016. godine krenula u izgradnju novog proizvodno-skladišnog prostora, a dio financiranja navedene investicije osiguran je kreditom banke uz subvencioniranje kamate od strane HAMAG-BICRO-a. Znatno umanjene rate kredita zbog te subvencije u prvim godinama otplate omogućile su im da se lakše nose s gospodarskim problemima u proteklih nekoliko godina.

Unatoč prošlim i aktualnim krizama, ili možda baš potaknutim istima, korporativne strategije i vizije za budućnost jesu okretanje alternativnim izvorima energije kroz gradnju solarne elektrane te digitalizacija poslovanja, ističe Katica dodajući da će „možda već ti projekti donijeti mogućnost za novu uspješnu suradnju s HAMAG-BICRO-om.“

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?