Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

NEM u Dubrovniku: Kakva nas budućnost TV-vijesti očekuje?

U zemljama regije provodi se digitalizacija TV-signala, pokreću se nove televizije, sve je više lokaliziranih kanala u ponudi kabelskih i IPTV operatera, a gdje su tu sadržaj i oglasi?
03. travnja 2013. u 16:57 0 komentara 5 prikaza
new europe market, portal (1)
Foto: New Europe Market

Zašto je sadržaj ključan i kakva nas budućnost televizijskih vijesti očekuje u okruženju buma interneta i društvenih mreža? To će biti neke od najvažnijih tema na New Europe Marketu, najvećem skupu televizijskih i medijskih profesionalaca u središnjoj i istočnoj Europi koji će se održati u Dubrovniku od 8. do 11. svibnja pod pokroviteljstvom predsjednika Ive Josipovića.

Ovakav se događaj prvi put održava u našoj regiji. Zbog kašnjenja za Zapadnom Europom, Središnja i Istočna Europa vrlo su izazovna telekomunikacijska tržišta, a time i privlačna jer imaju velik potencijal za razvoj.

U zemljama regije provodi se digitalizacija TV-signala, pokreću se nove televizije, sve je više lokaliziranih kanala u ponudi kabelskih i IPTV-operatora, povećava se penetracija kabelskih i IPTV-korisnika, što su prepoznali i kanali te pokrenuli prodaju oglasa odvojeno u svakoj zemlji regije.

NEM je mjesto na kojem će u četiri dana profesionalci moći doznati najnovije trendove u industriji na tematskim panelima na kojima će se raspravljati o trenutačno najzanimljivijim temama u televizijskoj, ali i u marketinškoj industriji, te odnosima s javnošću.

Raspravljat će se o tome što je najvažnije u biranju sadržaja za regiju Središnje i Istočne Europe. Zatim, o vrlo osjetljivoj temi prelaska prijenosa vrhunskih sportskih događaja s javne na plaćene televizijske kanale, trima dimenzijama 3D televizije, TV-serijama koje postaju snažni brandovi, što se može primijetiti i na velikoj popularnosti turskih serija u Hrvatskoj.

Kako televizije svoje prihode osnivaju na reklamama, važna će tema biti i prodaja oglasa na svim platformama. Također, i koji su izazovi prodaje oglasa na lokalnim TV-kanalima te provokativno pitanje "je li gerila marketing mrtav".

Meeting point za svjetske TV-profesional

Meeting point za svjetske TV-profesionalce

Organizator je NEM-a Mediavision, jedina regionalna tvrtka specijalizirana za sveobuhvatnu uslugu zastupanja i predstavljanja televizijskih kanala i specifičnih projekata.

Zahvaljujući dugogodišnjem iskustvu, izvrsnim odnosima s pružateljima sadržaja i temeljitom poznavanju dinamike i kretanja na tržištu, Mediavision je pred sebe postavio nov izazov: kreiranje svojevrsnog „meeting pointa“ za svjetske televizijske profesionalce, koji će u Hrvatskoj ostvarivati nove kontakte, razmjenjivati iskustva i širiti poslovanje.

Od polja do polica u 24 sata
Domaći proizvodi koji u najkraćem roku dolaze na police dućana kako bi mi imali svježe voće i povrće
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.