Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Na razvijenom tržištu fokus je briga za kupca

Mnoge svjetske kompanije udružuju se kako bi svojim korisnicima ponudile što širu mogućnost izbora proizvoda i usluga
26. rujna 2010. u 16:33 2 komentara 29 prikaza
jurčić

Kartica Multi plus novitet je na domaćem tržištu, a riječ je o partnerskom programu u koji se za sada uključilo šest vodećih kompanija u svom sektoru poslovanja – Konzum, Zagrebačka banka, T-Mobile, Kozmo, Tisak i Atlas Airtours. Partnerske tvrtke odlučile su zajednički nastupiti na tržištu i ponuditi koalicijski program nagrađivanja koji je prilagođen potrebama hrvatskih građana.

– Tako kupnjom na prodajnim mjestima ili korištenjem uslugama partnera kupac prikuplja nagradne bodove koji se kvartalno obračunavaju i donose korisnicima nagradne kupone koji se mogu iskoristiti u širokoj partnerskoj mreži – objašnjava Nikola Jurčić, predsjednik uprave Multi plus carda. Konkretna prednost u odnosu na ostale nagradne programe jest mogućnost multipliciranja nagradnih bodova više partnera samo jednom kupnjom.

Do sada su se, na primjer, za kupnju u Konzumu dobivali nagradni bodovi od Konzuma, a sada, ako se ta kupnja plati karticama Maestro i MasterCard Zagrebačke banke, uz Konzumove bodove dobiju se i nagradni bodovi od Zagrebačke banke. Ako se uz to kupi bon za nadoplatu T-mobileova Simpa računa, dobiju se bodovi i od trećeg partnera.

– U svijetu ovakav individualan pristup korisniku postoji već dugi niz godina. Mnoge svjetske kompanije udružuju se kako bi svojim korisnicima ponudile što širu mogućnost izbora proizvoda i usluga za realizaciju svojih nagradnih bodova. Nama najbliži europski primjeri su njemački Payback i britanski Nectar – kaže Jurčić ističući kako se u uvjetima sve razvijenijeg tržišta fokus poslovanja stavlja se na kupca i brigu za njega.

A u ovom programu, kaže, dobiva se zadovoljan kupac koji će se vratiti i upravo je to glavni razlog uključivanja tvrtki u taj program. Napominje kako su otvoreni za sve tvrtke koje se žele uključiti bez obzira na veličinu ili sektor. – Nadamo se istodobno da ćemo uvođenjem ovog inovativnog pristupa utjecati na podizanje standarda brige za kupce na hrvatskom tržištu – zaključuje.

ski
Veliki vodič kroz Nassfeld
Isprobajte lokalne specijalitete, zaplešite uz legendarnu Nenu i skijajte na 110 km besprijekornih staza
Grawe
PRIHVATI IZAZOV
Izazov za sve trkače koji žele pomoći drugima
  • Ugo Kajvez:

    Kaj s*re kvake, u razvijenim tržištima glavni naglasak je na preveslanje kupce ..... a ne na \"brigu o kupcima\" ...... McDonalds i Coca Cola su početni primjeri ....

  • Ugo Kajvez:

    Evo jedan primjer iz vlastitog iskustva .... . Bio u Milanu .... išao u Zaru muška konfekcija, kupio mušku vjetrovku za par stotina eura .... Dakle vjetrovka je .... . 100 posto kupljena u Milanu ... 100 posto u poznatoj ... prikaži još!j firmi Zara .. 100 posto vjetrovka je od poliestera ... 100 posto proizvedena u vijetnamu .... Vjerojatno i marža za trgovca je bila 100 posto ....