Na razvijenom tržištu fokus je briga za kupca
Mnoge svjetske kompanije udružuju se kako bi svojim korisnicima ponudile što širu mogućnost izbora proizvoda i usluga
Komentari 2
UK
Evo jedan primjer iz vlastitog iskustva .... . Bio u Milanu .... išao u Zaru muška konfekcija, kupio mušku vjetrovku za par stotina eura .... Dakle vjetrovka je .... . 100 posto kupljena u Milanu ... 100 posto u poznatojj firmi Zara .. 100 posto vjetrovka je od poliestera ... 100 posto proizvedena u vijetnamu .... Vjerojatno i marža za trgovca je bila 100 posto ....
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Kaj s*re kvake, u razvijenim tržištima glavni naglasak je na preveslanje kupce ..... a ne na \"brigu o kupcima\" ...... McDonalds i Coca Cola su početni primjeri ....