Sve poskupljuje, ali ne i autoškole. Barem ne u većim gradovima, gdje je cijena autoškola zbog velike konkurencije bitno niža nego u manjim gradovima. Autoškole u Zagrebu i Splitu cijene smanjuju, ali iz branše upozoravaju da to snižava kvalitetu usluge. Liberalizacijom tržišta autoškola kojom je 2018. ukinuta minimalna cijena nastavnog sata iz prometnih propisa i upravljanja vozilom stvorena je tržišna utakmica koja je imala za posljedicu smanjenje cijena autoškola. Cijene su najviše pale u Zagrebu i Splitu, dok su u manjim mjestima, gdje je često samo jedna autoškola, cijene ostale slične kao i prije ukidanja minimalnih cijena.
Borba za svakog kandidata
Najjeftiniji vozački ispiti u Splitu, najskuplji u Dubrovniku

Prosječna cijena autoškole za B kategoriju od 2008. do 2018. godine bila je oko 5800 do 6800 kuna. Danas se cijene kreću od 3000 do 8000 kuna. Prije liberalizacije je egzistiralo 335 autoškola, dok ih je danas 401. Sustav je prekobrojan u odnosu na objektivne potrebe, što za posljedicu ima smanjenje jednolike potražnje te narušavanje tržišnih načela – kaže Denis Ožegović, direktor splitske autoškole Hajduk i donedavni predsjednik Udruženja autoškola Hrvatske gospodarske komore, koje se trenutno rekonstruira.