Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Zagreb ZG Vijesti

'ZET-ovi busevi su raspadnuti, nemaju klimu... kasnimo i po sat vremena'

"Više puta sam zbog toga zvala ZET i upozoravala ih da na tako dugoj liniji trebaju dati ispravan bus"
07. ožujka 2018. u 21:56 31 komentara 3540 prikaza
Sve je više nezadovoljnih korisnika ZET-ovih usluga
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL/ilustracija

Prometne gužve u Zagrebu sve su veće i javlja se sve više nezadovoljnih korisnika javnog prijevoza. Jedna od čitateljica javila nam se s problemom oko ZET-ove linije 107 koja vozi s Jankomira na Žitnjak.

Taksisti prijetio startnim pištoljem Zagrebački taksisti i prodavači mogu odahnuti: Uhićen serijski razbojnik

Čitateljica je opisala probleme s ovom linijom kojom putuje svakodnevno: "Bus se napuni već u Prečkom, a gužva je nesnosna svako jutro. Jednom tjedno bus ostavi putnike jer je u kvaru, a povremeno i ne dođe. Sve se to događa ujutro na Slavonskoj aveniji i zbog toga su ljudi znali ići i pješice. Više puta sam zbog toga zvala ZET i upozoravala ih da na tako dugoj liniji trebaju dati ispravan bus. Naglasila sam i problem koji imamo po ljeti, a to je da nema klime."

Osim toga, gospođa se žali na to što su busevi raspadnuti, nemaju klimu te opisuje incident od prošlog ljeta kada im je radilo grijanje dok su se vozili. Osim toga, navodi da nikoga nije briga za radničku liniju. Nezadovoljna korisnica ZET-ovog prijevoza rekla je i ovo: "Puno udobnije se voze gospoda sa sjevernog dijela Zagreba. Očito je da mi koji radimo i plaćamo prirez te punimo proračun grada nismo važni. Kasnimo sat vremena na posao jer nam nije nam došao bus, ali poslodavce to ne zanima."

Nakon ove priče javila nam se još jedna čitateljica koja se slaže s kritikom. Kao da nije dovoljno da linija prometuje rijetko, kaže, nego se još i vozači ne pridržavaju voznog reda, autobusi su stari...

"Htjela bih upozoriti i na tramvajske linije 3 i 13 koje voze po Vukovarskoj ulici sa Žitnjaka prema centru grada. U jutarnjim satima kada ljudi idu posao, djeca u škole, te dvije linije voze svakih cca 15 minuta pa se tako dogodi da od 7:30 do 7:45 nema niti jednog tramvaja. A kad dođe, budu velike gužve jer svakim danom niču nove zgrade u istočnom dijelu grada i stanovnika je sve više", kaže čitateljica, koja predlaže da ZET uvede dodatne linije bar u jutarnjim satima. 

"Neću ni spominjati da cijenu tramvajske karte plaćamo kao i svi drugi stanovnici, a vozimo se užasnim tramvajima. Tramvaj br 2 je prastar, možda čak i opasan, a 3 i 13 su premali!", zaključuje čitateljica.

Svoja iskustva s gužvama u Zagrebu šaljite nam na: javi@vecernji.net

Pogledajte i galeriju 5 zelenih oaza u Zagrebu za bijeg od svakodnevnice:

Sve je više nezadovoljnih korisnika ZET-ovih usluga
1 / 33
Život u velikom gradu kao što je Zagreb ima svojih prednosti i mana. Mnogima ponekad treba odmor i bijeg od užurbane svakodnevice, a odlično mjesto za to su parkovi i šume kojih u Zagrebu ne nedostaje.
Gužve u Zagrebu Ogorčeni vozači i putnici: 'Uzaludno potrošenih 3 milijuna kuna. Bolje da su uložili u vrtiće' Mišel Dogančić U Rijeci Pronađen zagrebački policajac Mišel Dogančić (28) Savica Petra Balija Bune treba dizati radi boljeg života u gradu, ali bez priljepaka i uz jasne ciljeve
 
A1
BRZINA JE VRLINA
3 razloga zašto je 5G tehnologija bitna za budućnost gaminga
  • Avatar grom76
    grom76:

    Kad uzmemo u obzir ceste,kako se odnosimo prema busevima,novi bude pušten u promet za mjeseca dana išaran,potrgane sjedalice i slično i onda se čudimo što imamo busove kakve imamo. Još kad se povrh svega štedi na servisima imamo to što imamo.

  • Avatar Prskator.Vlado
    Prskator.Vlado:

    A bi li gospođu zadovoljile kožne fotelje, mini bar ili hidromasažna kada u busu gdje njezina guzica opterećuje šasiju i ovjes?

  • Blomberg:

    Zato sve te buseve usmjeriti uz fontane, da se ljudi usput osvjeze.