SVEMIR

NASA-ina fotografija prvog pogleda na stražnju stranu Sunca

sunce
NASA
07.02.2011.

Američka svemirska agencija NASA objavila je prve 3D fotografije i videosnimke Sunca, koje omogućavaju da vidimo njegovu cijelu površinu

Američka svemirska agencija NASA objavila je prve 3D fotografije i videosnimke Sunca, koje omogućavaju da vidimo cijelu površinu središnje zvijezde našega planetarnog sustava. Snimke su napravljene zahvaljujući dvjema stereosondama koje su snimale Sunce s dvije različite strane.

NASA-ini stručnjaci objašnjavaju da će snimke koje prikazuju Sunce i s prednje i sa stražnje strane omogućiti značajan napredak u prognoziranju svemirskih uvjeta i njihovih utjecaja na Zemlju, ali će uvelike pomoći i pri budućem slanju misija.

– Prvi put u povijesti možemo solarne aktivnosti gledati u u punoj trodimenzionalnoj veličanstvenosti – kazao je Angelos Vourlidas, član tima znanstvenika koji prate stereosonde.

Njegov kolega Lika Guhathakurta dodao je da stručnjaci zahvaljujući sondama sada mogu "letjeti" oko Sunca i gledati što se događa iza horizonta. Tako je od sada moguće vidjeti što se događa na stražnjoj strani Sunca, koja bez sondi nije bilo dostupna očima znanstvenika.

Avatar cro1com
cro1com
07:18 08.02.2011.

Ovo je lice boga.Interesantno HMMm?

V4
Vladimir12-4
18:38 11.02.2011.

Glista Nisam ja pricao o stereoskopskim kamerama, nego o stereo efektu. Zbog velike udaljenosti i velicine objekta, veca udaljenost kamera.To sto ti kazes je u redu. Zavisi gdje su postavljene kamere, ali clanak nije uopce jasan.

UK