Hrvatska vojska od iduće bi godine, najavljuju u Ministarstvu obrane, trebala biti osuvremenjena i s prvim hrvatskim tenkom Degmanom, koji je više nego uspješnu svjetsku promociju doživio na međunarodnoj izložbi vojne opreme u Ankari IDEF 2003., što se održavala od 30. rujna do 3. listopada. Podatak da HV trenutačno ima 287 tenkova, od kojih čak 222 tenka T-55, a tek tri T-72 i 62 M-84, dovoljno govori da je našoj vojsci potrebno daljnje pomlađivanje. Jer, tenk T-55 prvi je poslijeratni sovjetski tenk koji je bio najvažniji tenk u JNA sve do 1984., kada se u naoružanje uvodi tenk M-84. Razvoj tenka T-72 počeo je pak 1967., a serijska proizvodnja 1973. godine.
Prema zadnjem ugovoru između MORH-a i Đure Đakovića, ta tvrtka do kraja godine HV-u mora isporučiti 20 tenkova M-84. Novim ugovorom HV će naručiti prve Degmane.
- Spremni smo za serijsku proizvodnju novog tenka i očekujemo, kad istekne ugovor s MORH-om za proizvodnju tenkova M-84, da ćemo nastaviti pregovore za ugovaranje serijske proizvodnje Degmana jer je to uvjet za izlazak na strana tržišta. Nema slučaja da proizvođač iz neke zemlje izvozi vojni proizvod, a da on nije i u sastavu vojske te zemlje. Zato nam je bitno da se suradnja s MORH-om u tom projektu nastavi, da HV bude opremljen serijski proizvedenim tenkom i da postane osnovnim bojnim tenkom HV-a - kaže predsjednik Uprave "Đure Đakovića-Specijalna vozila" Bartol Jerković, čiji bi pogoni godišnje mogli izbaciti oko 150 Degmana.
Hrvatski tenk Degman dobio je ime po vrhu brda udaljenom oko 15 kilometara od Slavonskog Broda. Za razliku od tenkova M-84, rađenih po uzoru na ruski T-72, Degman ima niz novosti: zavarenu kupolu, eksplozivni reaktivni oklop koji služi zaštiti tenka i posade od napada raketama, detektore kojima se mogu odrediti svi potencijalni napadi s bilo koje strane, znatno poboljšan sustav za upravljanje paljbom, što uključuje i sustav za noćno promatranje i gađanje, moderniziran sustav za automatsko punjenje, povećanu brzina paljbe, sustav protupožarne te protueksplozijske zaštite, automatsko upravljanje transmisijom te s digitaliziranom kontrolnom pločom... Degman je težak 44 tone, ima tri člana posade, širok je 3740, a visok 2800 milimetara, s topom naprijed dugačak 10140, a s topom natrag 9650 milimetara, dok mu je top glatkocijevni dužine 125 milimetara. Cijena je osnovnog modela oko 2,1 milijun eura. No njegova najglavnija karakteristika jest otvorena arhitektura koja kupcima omogućuje da se tenk nadogradi prema njihovim željama i zahtjevima, pa na kraju o tome ovisi i njegova cijena.