Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Lifestyle Moda & ljepota

Lush lansirao 'psihološku' šminku koju birate okretanjem kotača boja

U nesvakidašnjem kozmetičkom "ruletu", u kotaču boja svaka je povezana s određenom riječi koja ukazuje na emocije i stanje uma
01. srpnja 2012. u 08:00 0 komentara 9 prikaza
Lush (1)
Foto: Lush
Pogledajte galeriju 1/4

Engleska prirodna kozmetika Lush, poznata po kolačićima i želeima za njegu kože i kose, koji se poput namirnica mogu kupovati “na kile”, uskoro će lansirati “psihološku” kolekciju šminke nazvanu Emocionalna briljantnost. Odabir šminke bit će poput igre: u Lushu su osmislili kotač s bojama koji zavrtite zatvorenih očiju, a kad se zaustavi, otvorite oči i odaberete prve tri boje koje vas baš u tom trenutku privlače.

- Svaka boja povezana je s određenom riječi koje ponešto otkrivaju o vašim trenutnim osjećajima i stanju uma. Kad zavrtite kotač, dobivate personalizirano “čitanje” boja. Uvodimo novi koncept koji spaja psihološke potrebe i boje, i koji vam otkriva koje biste boje, ovisno o trenutnom raspoloženju, trebali nositi da ispunite svoje ciljeve i postignete “emocionalnu briljantnost”, objašnjavaju u Lushu koji je boje povezao s riječima u suradnji s poznatom engleskom psihoterapeutkinjom Helen Kennedy.

Ruževi za usne, tuševi i sjenila za kapke nude se u trideset svježih, ručno rađenih boja. Veganski proizvodi s obiljem prirodnih sastojaka u posebnim su bočicama koje se mogu reciklirati. U kolekciji su i maskara, puder i tonirane podloge, a proizvodi stižu na tržište potkraj srpnja.

Leon Lučić vrijeđao i pljuvao prilikom privođenja
ISPITIVANJE ZA IZNUDU
Mrzovoljni Leon Lučić vrijeđao i pljuvao prilikom privođenja: 'Gdje ste, bando destruktivna!'
Plin
SMANJENJE CO2
Perspektive plina kao alternativnog goriva u prometu u Hrvatskoj
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.