Nakon što smo prošle jeseni prvi put imali priliku voziti novi Opelov
model Insignia, koji je ustvari nasljednik Vectre, odnedavno su prvi
primjerci i u Hrvatskoj. Riječ je o modelima sa 4 i 5 vrata, a prošlog
smo tjedna u Frankfurtu imali prvi susret i s karavanskom inačicom,
nazvanom Sports Tourer.
Gledajući dizajnerski, sprijeda nema nikakve razlike, dok je straga
sasvim nova koncepcija, što se i očekuje od ovakvog vozila.
Govorimo li, pak, o brojkama, međuosovinski razmak je ostao isti, tako
da je i ponuda prostora - i na prednjim sjedalima, i na stražnjoj klupi
- identična. No, velika je razlika što sada na stražnjoj klupi prostora
za glavu imaju i više osobe. Poanta je u velikom prtljažnom prostoru,
što se može zahvaliti i 8 cm duljoj ukupnoj dužini.
U osnovnom izdanju riječ je o 540 litara, dok se spuštanjem naslona
stražnje klupe korisni obujam proširuje na 1530 litara. U ovakvom
položaju moguće je prevoziti predmete duge do 191 cm. Bogatiji paketi,
kao i dodatna lista opreme, nude električno otvaranje stražnjih vrata.
To inače nije novost, ali vozač ovdje može regulirati dvije razine
otvaranja kako se u zatvorenim prostorima, odnosno garažama s nižim
stropom, automobil ne bi oštetio.
Od početka prodaje u Opelu su zabilježili 75 tisuća narudžbi za
Insigniju, što je vrlo dobar rezultat. Očekuje se da će karavanska
inačica pridonijeti daljem uzletu, što svakako treba ovom gotovo
posrnulom proizvođaču automobila.
U Hrvatskoj se već primaju narudžbe i za Sports Tourer, a prvi
primjerci stižu tijekom svibnja. Početni model - benzinski 1,6 Ecotec -
stoji 179.754 kune, što je gotovo 9 tisuća kuna više od limuzinske
izvedbe.
USKORO NA TRŽIŠTU
Karavanska izvedba Insignije, europskog automobila godine